اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

وحدت فکری در جامعه ایجاد شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت گفت: وحدت فکری باید در جامعه اسلامی ایجاد شده در این راستا برای قرابت افکار و دل‌ها ایجاد شود.

وحدت فکری در جامعه ایجاد شود

حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت و اظهار داشت: برای اینکه مبانی وحدت به معنای واقعی کلمه در جامعه ایجاد شود باید در راستای ایجاد افکار و سلایق هم‌سو تلاش کرد تا به دنبال آن وحدت عملی در جامعه شکل بگیرد.

وی توسعه جامعه اسلامی را در سایه وحدت آحاد مردم قابل تحقق دانست و گفت: ملت بزرگ کشورمان در سال 1357 با هدایت امام خمینی (ره) برای به پیروزی رسیدن مبارزات خود تلاش کرده‌اند و در طول 34 سال گذشته با قرار گرفتن کنار یکدیگر برای حراست از این میراث گرانبها همه تلاش خود را کرده‌اند.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه در سایه وحدت کلمه انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین حرکت‌های مردمی در جهان قلمداد می‌شود که برای بسیاری از کشورهای مسلمان الهام‌بخش بوده است برای شکل دادن مبارزات خود حرکت‌های ملت ما را الگو قرار داده‌اند.

دوزدوزانی در ارتباط با توطئه‌چینی دشمنان برای ایجاد اختلاف هشدار داد و افزود: دشمنان این دین آسمانی به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده‌اند تا زمانی که هماهنگی و همدلی بین ملل وجود دارد کاری از پیش نمی‌برند بنابراین با مطرح کردن مباحث مختلف به دنبال ایجاد اختلاف هستند پس مسلمانان باید هوشیاری خود را حفظ کنند.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه بر روی 2 محور فرهنگی و عملی باید برنامه‌ریزی شود، افزود: روحانیان و رسانه‌های جمعی باید برای تحقق یافتن این موضوع در جامعه تلاش کرده به شکل مطلوب برای بسترسازی اهتمام کنند تا به این ترتیب پایه و اساس اتحاد در جامعه ایجاد شود.

وی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: با بررسی سیره پیامبر اکرم (ص) به این نتیجه دست پیدا می‌کنیم پیامبر اکرم (ص) برای ایجاد یکدلی در جامعه به معنای واقعی کلمه تلاش می‌کردند بنابراین نباید از اهمیت این مسئله غفلت شود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول