اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روانسر خبر داد

برقراری هم‌زیستی و وحدت در روانسر/ مردمان صاحبان اصلی نظام

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان روانسر از هم‌زیستی و وحدت میان برادران اهل سنت و تشیع این شهرستان خبر داد و مردمان را صاحبان اصلی نظام دانست.

برقراری هم‌زیستی و وحدت در روانسر/ مردمان صاحبان اصلی نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملا‌‌‌عبدالله غفوری در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، از نظام اسلامی به عنوان احیاگر ارزش‌ها و مبتنی بر عدالت اجتماعی یاد کرد و خدمت به آحاد جامعه را عامل مهمی در براندازی دسیسه‌ها و توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان انقلاب و عزت ایران اسلامی عنوان کرد.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، امام جمعه روانسر، وحدت و همبستگی آحاد ملت را از اهداف عالیه نظام یاد کرد و گفت: مردم صاحبان اصلی نظام هستند.

وی افزود: صیانت از امنیت، حفظ وحدت و همدلی در شهرستان تکلیف همه مسئولان و مردم است و همه باید در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم.

 غفوری با بیان اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای حفظ همبستگی و همدلی است، گفت: با وجود تنوع قومیتی در شهرستان روانسر خوشبختانه وحدت و همزیستی خوبی میان برادران اهل سنت، اهل تشیع و اهل حق در این شهرستان حاکم است.

وی تسریع در احداث بیمارستان 32 تختخوابی و استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان روانسر را خواستار شد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وحدت مسلمین خط بطلانی بر تبلیغات دروغین استکبار جهانی است، ادامه داد: استکبار جهانی تمامی تلاش خود را برای تضعیف پایه‌های نظام بکار گرفته که چشم‌انداز 20 ساله کشور راهگشای پیروزی و اقتدار ملت ایران است.

نعمت‌اله منوچهری با ذکر این مطلب که پیام مردم منطقه اورامانات برای دولتمردان این است که از فرصت خدمت‌گزاری به مردم نهایت استفاده را ببرند، اظهار کرد: یکی از بزرگترین افتخارات منطقه اورامانات عملی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری در این منطقه است.

منوچهری تصریح کرد: در این برهه حساس، ترویج اقتصاد مقاومتی موثرترین راهکار مقابله با تحریم‌ها و تهدیدات اقتصادی دشمنان است تا تحریم را به فرصت تبدیل و جامعه در مسیر بالندگی و شکوفایی حرکت کند.

وی خدمت‌رسانی به مردم را توفیق مسئولان نظام دانست و بیان کرد: هدف همه مسئولان و کارگزاران نظام، خدمت به مردم است و مردم نیز باید قدردان خدمات نظام باشند.

در ادامه فرماندار روانسر در خصوص پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به استان در حوزه این شهرستان گفت: 52 پروژه با اعتباری بالغ بر سیصد‌و‌ سی هفت میلیارد و 950 میلیون ریال برای روانسر تصویب شده است.

جلال صفری خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها از مهر ماه سال گذشته شروع و تا پایان سال 93 به اتمام می‌رسد که تاکنون بسیاری از این پروژه‌ها اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: صد و 77 پروژه این شهرستان با اعتباری بالغ بر صد‌‌‌‌‌ و 11 میلیارد و 880 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 89 درصد در حال اجراست و صد و هجده میلیارد و 410 میلیون ریال نیز برای اجرای 141 پروژه در بخش‌های مختلف به این شهرستان اختصاص یافته است.

صفری خاطرنشان کرد: روانسر دروازه ورودی به منطقه زیبای اورامان است و به همین دلیل توسعه و پیشرفت این شهرستان، توسعه سایر نقاط منطقه را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول