اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ خبر داد

برگزاری جشن‌های هفته وحدت در 5 روستای شاهین‌دژ

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: جشن‌های هفته وحدت در پنج روستای شاهین‌دژ برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های هفته وحدت در 5 روستای شاهین‌دژ

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بهروز بهروز عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته وحدت که در سالن جلسات فرمانداری شاهین‌دژ برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های هفته وحدت در روستاها و شاهین‌دژ مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت، تصریح کرد: در 5 روستای این شهرستان ویژه برنامه‌های هفته وحدت برگزار می‌شود.

بهروز با بیان اینکه در تلاش هستیم این برنامه‌ها برای تمام اقشار جامعه برگزار شود، افزود: نشان دادن وحدت و انسجام ایرانی و اسلامی از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام اسلامی در بین مردم ایران، خاطرنشان کرد: شاهین‌دژ دارای تنوع قومیتی است و شیعه و سنی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می‌کنند.

بهروز پیشرفت ایران اسلامی را در سایه وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: وحدت بین مردم و مسئولان نمونه بارز وحدت در ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر حفظ و تقویت این وحدت، اظهار داشت: برای این منظور باید بتوانیم توطئه دشمنان را شناخته و در راستای خنثی‌سازی این توطئه‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/61001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول