اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب:

ایران طلایه‌دار وحدت اسلامی است

خبرگزاری فارس: مشاور دبیرکل و مدیرکل امور مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان طلایه‌دار وحدت اسلامی توانسته دین اسلام را به خوبی به جهان معرفی کند.

ایران طلایه‌دار وحدت اسلامی است

سیدعلی موسوی جرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در اهواز اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیداری امت اسلامی و همچنین خیز آنها علیه نظام استبداد و استکبار با اقتدار و رهبریت مصالح سالم بیش از گذشته نمایان شود.

وی افزود: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که باید امسال نیز به رغم شیطنت‌های مختلف استکبار در حوزه اقتصادی و تحریم‌های شکننده به گونه‌ای حرکت کنیم تا دشمنان بیش از گذشته رسوا شده و ماهیت پلید آنها به نمایش گذاشته شود.

*در آخرین سال خدمتگزاری دولت دهم، دستاوردهای دولت تبیین شود

مشاور دبیرکل و مدیرکل امور مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از دهه فجر به عنوان یک فرصت طلایی در نشان دادن پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی تمام دلسوزان نظام یاد کرد و گفت: در آخرین سال خدمتگزاری دولت دهم، دهه فجر بهترین بهانه‌ای‌ست تا دستاوردهای هشت ساله دولت را به عموم مردم اعم از شهرنشینان و روستاییان تبیین و تعریف شود تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر جلال و عظمت انقلاب اسلامی و دلسوزی مدبرانه مدیران و کارگزاران را نشان دهیم.

*هفته وحدت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک به‌مناسبت هفته وحدت گفت: هفته وحدت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشات گرفته از تفکر رفیع امام راحل(ره) است.

مشاور دبیرکل و مدیرکل امور مجلس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه امروز اتحاد شیعه و سنی در جهان اسلام زبانزد است، عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان طلایه‌دار وحدت اسلامی توانسته دین اسلام را به خوبی به جهان و جهانیان معرفی کند.

وی اضافه کرد: تا وحدت و یکپارچگی بین آحاد مختلف مردم وجود دارد، دشمنان با هیچ حربه و نیرنگی نمی‌توانند به خواسته‌های شوم خود برسند.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول