اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

برنامه‌ریزی‌های دهه فجر حول محور وحدت باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به تاکیدهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب لازم است فعالیت‌ها و مراسم های این ایام حول محور وحدت برنامه ریزی شود.

برنامه‌ریزی‌های دهه فجر حول محور وحدت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در شورای شهر اصفهان با اشاره به ترویج اختلاف میان شیعه و سنی توسط دشمنان و لزوم اندیشیدن تدابیری برای وحدت مسلمانان اظهار کرد: امسال ایام‌الله دهه فجر با میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت متقارن شده است و با توجه به تاکیدهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب لازم است فعالیت‌ها و مراسم های این ایام حول محور وحدت برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: در تدوین این برنامه‌ها لازم است انتقال اندیشه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان را مدنظر قرار دهیم.

نصراصفهانی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم، تاکید کرد: همچنین در این ایام مسافران زیادی به شهر اصفهان سفر می‌کنند و لازم است برای برای کنترل ترافیک ایام عید چاره‌ندیشی مناسبی انجام شود.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ پلیس راهور در هسته مرکزی شهر و نقاط پرترافیک لازم است، تاکید کرد:  تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی تاکسیرانی و اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال ها و نوروز ضروری است.

*‌ مشکل ناهمگونی دریچه‌های اصفهان رفع شود

نصراصفهانی در ادامه با بیان اینکه اختلاف ارتفاع دریچه‌های فاضلاب در سطح خیابان و همچنین فرسوده و نامنظم شدن آنها به مرور زمان باعث ایجاد مشکلات زیاد برای تردد شهروندان و استهلاک خودروها شده که باید هر چه سریع‌تر فکری برای رفع این مشکل بیندیشیم.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول