اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

اقتدار مسلمانان جهان در ایجاد و حفظ وحدت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت ولادت با پیامبر اعظم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت گفت: اقتدار مسلمانان جهان در ایجاد و حفظ وحدت است که با این اتحاد می‌توان استکبار جهانی را به تعظیم وادار کرد.

اقتدار مسلمانان جهان در ایجاد و حفظ وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن و گرامیداشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: سربلندی، عزت، عظمت، اقتدار و موفقیت دنیای اسلام و مسلمانان جهان در حفظ و تقویت وحدت است.

وی افزود: کشورهای اسلامی و دولتمردان باید نقاط مشترک را مد نظر قرار داده و علمای اهل سنت و شیعه در این زمینه به تقویت این نقاط مشترک بپردازند و رسالت بزرگ خود را برای ایجاد و حفظ وحدت مسلمانان جهان به انجام رسانند.  

وی تصریح کرد: امروز جهان در وضعیت حساسی قرار دارد و استکبار جهانی و صهیونیست‌ها خود را در حال غرق شدن و نابودی می‌بینند و برای نجات خود شروع به ضربه زدن به مسلمانان کرده و با تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان به دنبال غارت ذخایر انرژی و منابع دیگر در کشورهای اسلامی و خاورمیانه هستند که مقابله با این زیاده‌خواهی دشمنان اسلام در وحدت مسلمانان خلاصه می‌شود.

امام جمعه اراک افزود: پیامبر اعظم (ص)، قرآن و کعبه نقاط مشترک جهان اسلام است و باید همه قدردان نعمت الهی وجود مقدس پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) باشیم و با حرکت در مسیر این بزرگواران و به منظور تحقق وحدت جهان اسلام، برای نابودی دشمنان جهان اسلام تلاش کنیم.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه علمای اسلام باید افکار عمومی دنیا را نسبت به شیعه ستیزی، اسلام ستیزی و اسلام هراسی که استکبار و صهیونیست در جهان به راه انداخته است، روشن و آگاه سازند، تأکید کرد: تحقق وحدت با تفاهم علما، فقها، خبرگان علمی، فقهی و معرفتی دنیای اسلام و گروه‌های مرجع و گروه‌های سیاسی و زمامداران و رهبران و نخبگان سیاسی جهان اسلام بوجود خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رسالت عظیم علما بسیار مهم، تاثیر گذار و سازنده است زیرا با وحدت و همدلی می‌توان جریان سیاسی جهان اسلام را به سمت مصالح و منافع دنیای اسلام بسیج کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علمای جهان اسلام باید در جهت اتحاد، تقرب، همدلی و هم‌فکری و راه مردان بزرگ تاریخ صد ساله اخیر گام بردارند و اجازه ندهند تا عناصر کوردل آب به آسیاب دشمنان و صهیونیسم بریزند.

انتهای پیام/87003/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول