اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

حفظ وحدت لازمه عبور از بحران‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان، حفظ وحدت را لازمه عبور از بحران‌ها و به ویژه این برهه از زمان حساس عنوان کرد.

حفظ وحدت لازمه عبور از بحران‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سیف‌الله مطلبی در جمع کارکنان اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان ما با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی به خیال خام خود می‌خواهند مردم ما را خسته کنند، اما به فضل الهی مردم فهیم ایران اسلامی با قدرت و روحیه‌ای بالا، صبر و استقامت و مقاومتی دیگر همچون دوران دفاع مقدس، این نقشه شوم دشمنان را بار دیگر نقش بر آب خواهند کرد و ملت سرافراز ایران پیروز این جنگ خواهد شد.

وی تصریح کرد: لازمه عبور از این برهه زمانی حساس وحدت بیشتر در جامعه است لذا از مسئولان می‌خواهیم در این برهه زمانی مردم را دعوت به صبوری، متانت و حوصله کنند تا این امتحان بزرگ را هم به سلامت پشت سر بگذاریم.

مطلبی افزود: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی باید آموزه‌های امام خمینی (ره) و آثار ایشان را احیاء کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: از خانواده‌هایمان و فرزندانمان غفلت نکنیم، برای دین آنان برنامه‌ریزی داشته باشیم، با ارباب رجوع با احترام و مناسب برخورد کنیم، با زبان مسئولانه در خدمت مراجعان و ارباب رجوع باشیم.

وی اظهار کرد: دستگا‌ه‌هایی که تعهد دارند نسبت به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باید به تعهدات خود پایبند باشند و در راستای ایجاد اشتغال تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با توجه به ادغام در وزارتخانه‌های کار و تعاون تاکید کرد: باید تلاش کرد موانع سر راه خود را برداشت و در مرحله نخست نسبت به آموزش و توجیه نیروها تلاش بیشتری صورت پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با حضور در محل توزیع فرم‌های سهام عدالت کارگران ساختمانی و فصلی از نزدیک در جریان توزیع فرم‌های سهام عدالت کارگران قرار گرفت.

علی‌ حسین‌پور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی هم در این نشست گفت: 66 هزار نفر از کارگران ساختمانی و فصلی استان در سامانه سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 46 هزار و 293 نفر واجد شرایط بوده‌اند و در سامانه تأیید شده‌اند.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول