اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

پیامبر اکرم(ص) محور وحدت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان پیامبر اعظم را محور وحدت مسلمانان جهان ذکر کرد و گفت: خداوند این افتخار را نصیب انسان‌ها کرد و پیامبر(ص) را از میان انسان‌ها برگزید.

پیامبر اکرم(ص) محور وحدت مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در چهارمین همایش سراسری منادیان وحدت که با عنوان جشنواره شعر لولاک برگزار شد، اظهار کرد: اسلام دینی جامع و کامل است که رهبر آن شخصیتی عظیم نزد خداوند متعال است و همه انسان‌هایی که این دین را به عنوان دین خود قبول دارند انسان‌هایی فهیم و رو به پیشرفت هستند.

وی افزود: خداوند متعال با برگزیدن حضرت محمد(ص) به عنوان خاتم انبیا دین را کامل کرد و به این ترتیب ادیان دیگر کنار رفتند و تحول جدیدی در دنیای بشریت روی داد.

وی با اشاره به اینکه همه نظام خلقت به پیامبر اکرم(ص) درود می‌فرستند، خاطرنشان کرد: خداوند ملائک را نیز برای گرداندن نظام تکوین مورد استفاده قرار می‌دهد و این بیانگر جایگاه انسان‌ها نزد خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان قرآن کریم را معجزه رسول خدا ذکر کرد و گفت: اگر همه انسان‌ها پیرو این کلام الهی باشند هیچ مشکلی در زندگی نخواهند داشت و دنیا نیز به سوی آبادانی پیش خواهد رفت.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: اگر سبک زندگی انسان‌ها سبک قرآنی باشد به جاهای بالا می‌رسند و در زندگی خود دچار هیچ مشکلی نخواهند شد.

وی یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال سود بردن هستند و می‌خواهند با افکار پلیدشان مسلمانان را به حد و مرز کفر برسانند و در این راستا شیعه و سنی و سایر مذاهب را درگیر می‌کنند.

وی تنها راه پیروزی مسلمانان در برابر افکار پلید دشمنان را وحدت و انسجام و برادری خواند و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان بیان کرد: خوشبختانه امروز با وحدت و رشد مسلمانان در جهان دشمن به وحشت افتاده و این نویدی برای گسترش و ترویج دین محمدی و ترویج دین اسلام است.

انتهای پیام/79007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول