اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین سال متوالی صورت می‌گیرد

برگزاری نماز وحدت در مدرسه دخترانه نیایش گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: مدرسه راهنمایی دخترانه نیایش این شهرستان برای چهارمین سال پیاپی و به عنوان تنها مدرسه در سطح استان، برگزاری نماز و مراسم ناهار وحدت را به مناسبت میلاد پیامبر(ص) اجرایی می‌کند.

برگزاری نماز وحدت در مدرسه دخترانه نیایش گچساران

یدالله مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نامگذاری هفته وحدت اقدام سنجیده و عالمانه‌ای بود که امام راحل آن را برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن علیه مسلمانان و دین مبین اسلام، عملی کرد.

وی ابراز داشت: ایجاد وحدت، بهترین اقدام در مقابله با تهدیدهای دشمنان بوده و در زمینه ارائه برنامه‌های مطلوب و مناسب در این هفته همه دستگاه‌ها و نهادها باید تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه همه مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و شخصیت‌های دینی و صاحب‌نظر باید برای تحقق پیام‌های وحدت‌آفرین در میان اقشار مختلف جامعه تلاش کنند، افزود: وحدت و یکپارچگی مهم‌ترین عامل حفظ بقای اجتماع و مدینه انسانی است.

مرادی تصریح کرد: آموزش و پرورش گچساران نیز در هفته وحدت برنامه‌هایی را در سطح مدارس برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف ارائه می‌دهد.

وی ابراز داشت: مدیر مدرسه راهنمایی دخترانه نیایش گچساران با ابتکاری قابل تحسین و به مناسبت هفته وحدت، برگزاری نماز وحدت را برای دانش‌آموزان اجرایی می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که این اقدام در سطح استان تنها در این مدرسه اجرایی شده است، افزود: برنامه برگزاری نماز و ناهار وحدت برای چهارمین سال پیاپی در این مدرسه اجرا می‌شود.

مرادی با اشاره به دعوت از مسئولان برای حضور در این برنامه، اجرای چنین برنامه‌های معنوی را اقدام مؤثر و مفیدی در راستای توجه و نزدیکی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با مسائل دینی و مذهبی دانست.

روز بدون کیف و کتاب برای دانش‌آموزان

مدیر مدرسه راهنمایی دخترانه نیایش نیز در این زمینه بیان داشت: برگزاری نماز وحدت و مراسم ناهار وحدت از برنامه‌هایی بوده که برای چهارمین سال پیاپی در این مدرسه اجرایی می‌شود.

مهرنوش بهنیا‌زاده تصریح کرد: این برنامه با مشارکت دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و نیز عوامل مدرسه و انجمن اولیا و مربیان و با دعوت از مسئولان آموزش و پرورش و اداره‌ها و نهادهای شهرستان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت صد درصد اولیای مدرسه در برگزاری این مراسم یادآور شد: این روز، روزی بدون کیف و کتاب برای دانش‌آموزان اعلام شده که تمام فعالیت‌های دانش‌آموزان این مدرسه در این روز، برگزاری مطلوب این برنامه و جشن هفته وحدت بوده و این روز را فقط به حضور و مشارکت مؤثر در برگزاری این برنامه اختصاص می‌دهند.

بهنیازاده با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در نخستین روز دهه فجر نیز آش صلواتی در جلوی درب ورودی آموزشگاه توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که مدرسه فقط مکان آموزش علم به دانش‌آموزان نیست، افزود: باید با ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و هنری، در تربیت، تذهیب نفس و پرورش دانش‌آموزان اقدامات مؤثری صورت پذیرد.

 

کسب مقام‌های برتر علمی و فرهنگی توسط دانش‌آموزان مدرسه نیایش

بهنیا‌زاده گفت: مدرسه راهنمایی نیایش گچساران به حضور دانش‌آموزان در مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری اهمیت ویژه‌ای داده و از دانش‌آموزان علاقمند حمایت کرده است.

مدیر مدرسه راهنمایی نیایش گچساران ابراز داشت: کسب رتبه نخست در سطح کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرگروه‌های آموزشی و عملکرد و بازرسی استان در سال‌های 89-88، کسب رتبه اول در استان در مسابقات علمی در سال‌های 89-88 و سال‌های 90-89 و نیز کسب رتبه نخست مسابقات علمی در شهرستان‌ در چهار سال اخیر از جمله موفقیت‌های کسب شده این آموزشگاه است.

بهنیا‌زاده با اشاره به کسب رتبه دوم شهرستان در رشته‌های ورزشی و آمار بالای رتبه‌های برتر در مسابقات فرهنگی شهرستان تصریح کرد: انتخاب آموزشگاه به عنوان آموزشگاه موفق در سطح استان در سه سال گذشته، کسب رتبه‌های برتر استانی و شهرستانی در رشته‌های فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر موفقیت‌های دانش‌آموزان این مدرسه است.

وی گفت: از مجموع 45 دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی این مدرسه، 40 دانش‌آموز در مدارس تیزهوشان و علم‌الهدی پذیرفته شدند.

بهنیازاده خاطرنشان کرد: تعلیم و فراگیری علم به دانش‌آموزان و هم حضور آنان در برنامه‌های فرهنگی، هنری و علمی به طور ویژه مورد توجه مجموعه مدیریت و عوامل اجرایی این مدرسه قرار دارد.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول