اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس:

بیداری اسلامی دستاورد بی‌بدیل وحدت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس، بیداری اسلامی را دستاورد بی‌بدیل وحدت دانست و گفت: امروز به برکت وحدت حول محور قرآن موج این بیداری با قدرت و شدت بر سر حکام ظلم و جور و اربابانشان فرود می‌آید.

بیداری اسلامی دستاورد بی‌بدیل وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیراف حجت‌الاسلام موسی احمدی در آیین جشن هفته وحدت در بندر سیراف اظهار داشت: هفته وحدت از ابتکارات ارزشمند امام خمینی(ره) است و باید استفاده لازم را برای تقویت وحدت و همدلی ببریم.

وی با بیان اینکه وحدت بین شیعه و سنی رمز یکپارچگی مسلمین است، افزود: بدون تردید حفظ اسلام اصیل برای رشد و شکوفایی کشورهای مسلمان و پایداری ارتباط و دوستی بین آنها است و نباید بر اثر توهمات ذهنی برخی افراد مورد اختلاف قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اختلاف‌افکنی برخی کشورها خاطرنشان کرد: برخی کشورهای مسلمان در میدان‌های تمدن مادی غرب وارد شده‌اند و این اقدامات موجبات خدشه وارد شدن به وحدت مسلمین شده است.

احمدی تصریح کرد: بیداری اسلامی نشان داد که ملت مسلمان، اسلام را بزرگ‌ترین نجات‌دهنده می‌داند که می‌تواند بیانی برای دردها و رنج‌های آنان باشد و امروزه آنان از حاکمانشان می‌خواهند تا عزت و آزادگی از دست رفته‌شان را دوباره به آنها برگرداند.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته وحدت از سنت‌های حسنه نظام دینی است، گفت: نام‌گذاری ایام سال از جمله هفته وحدت از سنت‌های حسنه و ماندگار نظام دینی است که به برکت تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

بیداری اسلامی دستاورد بی‌بدیل وحدت

احمدی بیداری اسلامی را دستاورد بی‌بدیل وحدت دانست و افزود: امروز به برکت وحدت حول محور قرآن و سنت و به برکت شخصیت بی‌نظیر بشریت و عالم خلقت حضرت محمد مصطفی (ص) موج این بیداری با قدرت و شدت بر سر حکام ظلم و جور و اربابانشان فرود می‌آید.

وی با بیان اینکه در بلاد اسلامی هر روز شاهد افول قدرت‌های وابسته و مزدور هستیم، اظهار داشت: امروز امت اسلام با تأسی از رسول مهربانی با وحدت و همدلی در کنار یکدیگرند و همین امت با تأسی به سیره پیامبر اعظم (ص) در برابر دشمنان قد علم می‌کنند و این نشان از عزت و اقتدار امت پیامبر (ص)است.

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی بصیرت، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی را از مهم‌ترین رموز موفقیت ملت بزرگ ایران برشمرد و با اشاره به خدمات نظام دینی در دهه‌های گذشته اذعان داشت: خدمات دولت در مناطق مختلف کشور موجبات رضایت مردم را فراهم کرده و باید نسبت به معرفی دستاوردهای نظام همت کنیم.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول