اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قصرشیرین:

رهبر سکاندار و ناخدای کشتی وحدت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قصرشیرین گفت: مقام معظم رهبری سکاندار و ناخدای کشتی وحدت بخش جهان اسلام است.

رهبر سکاندار و ناخدای کشتی وحدت است

حجت الاسلام علی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: چنگ زدن به ریسمان الهی رمز موفقیت تمام پیروزی‌ها در صدر اسلام است لذا اگر جهان اسلام بخواهد به سعادت اخروی و دنیوی برسد باید به اتحاد کامل دست یابد و اتحاد همان دستور خداوند متعال به مسلمانان است.

ملکی با بیان اینکه اگر تمام کشورهای اسلامی دست به دست هم‌ بدهند، می‌توانند نابودگر کفر و استکبار باشند، تصریح کرد: تمام هدف جهان کفر و استکبار تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است و برای رسیدن به این هدف از هیچ حربه و سلاحی دریغ نمی‌ورزد.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به توهین‌های آمریکا به رسول گرامی اسلام، گفت: اگر همه مسلمانان، دست در دست هم در مقابل آمریکا می‌ایستادند، این جنایتکاران به غلط کردن می‌افتادند اما متاسفانه ایادی استکبار دست از دوستی با آمریکا برنداشتند و به همین خاطر است که آمریکا و دیگر جنایتکاران به کارهای خود ادامه داده و می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه رمز پیروزی، وحدت و همدلی است، افزود: مسلمانان بدانند دشمن اصلی دین خدا، آمریکا، انگلیس و هم‌پیمانان غربی آن‌ها هستند.

ملکی ادامه داد: رهبری تنها راه رسیدن به مرکزیت و وحدت است زیرا وحدت، مرکزیت و هدایتگر می‌خواهد و این هدایت‌گر باید اجرا کننده دین رسول گرامی اسلام باشد لذا مقام معظم رهبری تنها گزینه سکانداری کشتی وحدت در بین مسلمان است.

وی اظهار کرد: امروز ملت و نظام جمهوری ایران پرچمدار امت رسول‌الله است و اگر امروز در نظام‌الهی جمهوری اسلامی وحدت وجود دارد در سایه مقام معظم رهبری است.

امام جمعه قصرشیرین خاطرنشان کرد: برای رسیدن به سعادت باید مسلمانان بر سکاندار‌‌کشتی نجات بشریت مقام معظم‌‌ رهبری تکیه کنند و به فرمایشات وحدت‌آفرین ایشان گوش فرا‌‌ دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز پایگاه واقعی دین اسلام، جمهوری‌ اسلامی است و الگوی واقعی، رهبری است که برای تمام دنیا شناخته شده، ادامه داد: ملت ایران باید قدر‌دان خود باشند چراکه الگوی امتشان، امت و دین الهی است و اگر دشمن در طی 33 سال با ملت ایران در جنگ است به خاطر همین دفاع از مظلوم است.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول