اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

وحدت پله ترقی سیستان و بلوچستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: دشمن با اختلافات مذهبی نتوانست به اهداف خود در سیستان و بلوچستان برسد زیرا وحدت پله ترقی این استان است.

وحدت پله ترقی سیستان و بلوچستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زهک، حبیب پیری در جشن بزرگ وحدت که به مناسبت هفته وحدت در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: وحدت مذاهب اسلامی امروز همانند خاری بر چشم دشمنان اسلام و ایران اسلامی است.

وی افزود: اختلافات مذهبی تنها راه و آخرین راهی است که دشمن می‌خواست به اهداف خود برسد ولی به یاری خداوند این ترفند آنها نیز با هوشیاری علما و اقشار مختلف استان با شکست مواجه شده است.

فرماندار زهک از وحدت به عنوان اولین پله ترقی استان یاد کرد و بیان داشت: رسول مکرم اسلام (ص) نمونه بارزی از وحدت و امانت در دنیاست که اگر وحدت و پیروزی بخواهیم باید در زندگینامه آن بزرگوار جستجو کنیم.

در این مراسم که برنامه‌های متنوعی اجرا شد شاعران برجسته استان به گویش‌های مختلف در زمینه وحدت و حضرت محمد (ص) شعرخوانی کردند.

در این جلسه همچنین سرودهای بلوچی و سیستانی در وصف آن حضرت سروده شد.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول