اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان خبر داد

ثبت 7 هزار نامه در سامانه سامد در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: بیش از 7 هزار نامه در سامانه سامد استان زنجان به ثبت رسیده است.

ثبت 7 هزار نامه در سامانه سامد در زنجان

قاسم علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سامانه سامد به عنوان یک پروژه مهم در راستای تعامل و سرعت بخشیدن به ارتباط بین مردم و دولت است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط و دیدار با مردم یکی از تاکیدات مهم رئیس جمهور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: تشکیل سامانه سامد گام موثری برای ایجاد بستر مناسب در این زمینه است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با بیان اینکه سامد سامانه‌ای الکترونیکی برای پاسخگویی به شکایات مردم است، تصریح کرد: انتقال درخواست‌ها، انتقادات، شکایات، گزارش‌ها و پیشنهادات مردمی به دولت از طریق این سامانه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه 67 دستگاه در استان زنجان به سیستم سامد متصل شده است، اضافه کرد: طی سال گذشته و جاری در مجموع 7 هزار و 194 نامه در سیستم سامد ثبت شده است.

*92 درصد از نامه‌های مردمی درخواست است

علی‌اکبری با بیان اینکه 92 درصد از نامه‌های ثبت شده در سامانه سامد مربوط به درخواست‌ها بوده است، یادآور شد: هشت درصد دیگر نیز در زمینه شکایات بوده است.

وی با بیان اینکه کمک مالی برای درمان، کمک مالی برای امرار معاش، وام خوداشتغالی، مسکن و اشتغال از جمله موضوعات ثبت شده در سامد است، ادامه داد: بیشترین درخواست‌های ثبت شده در سامانه طی سال جاری مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل بهزیستی، اداره کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوده است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان افزود: بیشترین شکایات ثبت شده نیز طی سال جاری در سامانه سامد در زمینه اداره کل راه و شهرسازی، امور دارایی و شهرداری‌های استان زنجان است.

*ثبت 4 هزار نامه در سامانه سامد

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری 4 هزار و 287 نامه در سامانه سامد استان زنجان ثبت شده است، ادامه داد: یک هزار و 986 نامه نیز پاسخ مثبت دریافت کرده‌اند.

علی‌اکبری با بیان اینکه 421 فقره از نامه‌های مردمی ثبت شده در سامانه سامد در دست اقدام است، تصریح کرد: 294 فقره نیز ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه 16 ملاقات عمومی توسط استاندار زنجان با مردم صورت گرفته است، یادآور شد: طی سال جاری استاندار زنجان با 710 نفر از مردم دیدار داشته است.

انتهای پیام/73006/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول