اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

دفاتر نمایندگان مردم آبادان در مجلس ادغام می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: دفاتر هر سه نماینده مردم آبادان در مجلس در راستای حفظ و اشاعه وحدت ادغام می‌شود.

دفاتر نمایندگان مردم آبادان در مجلس ادغام می‌شود

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: وحدت با توجه به معنای کلمه برای از بین بردن نفاق، چند دستگی و جدایی استفاده می‌شود.

وی افزود: امروز همه مسئولان و مردم برای پیش بردن اهداف نظام جمهوری اسلامی و مقابله با دشمنان به وحدت در همه ابعاد کلمه، همفکری و انتظام برای مقابله با دشمنان احتیاج دارند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر بی‌توجهی به وحدت و یکپارچگی می‌تواند منشأ بعضی از مشکلات و نابه‌سامانی‌ها در کشور باشد.

وی در همین خصوص بیان کرد: همه مسئولان با تن دادن به وحدت و توجه به آثار و نتایج این مهم در کنار یکدیگر به وحدت رسیده و برای حرکت در مسیر نظام و یکپارچگی بیش از گذشته راهگشای مشکلات و کاستی‌ها در کشور شوند.

*با ورود امام جمعه جدید، وحدت آبادان ملموس‌تر می‌شود

انصاری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس برای ایجاد وحدت در شهرستان بین مسئولان و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای نخستین بار در طول تاریخ دفتر نمایندگان مردم آبادان یکی شده است.

وی افزود: در حال حاضر هر سه نماینده در یک ساختمان حضور داشته و با حرکت در مسیر وحدت، این فرهنگ صحیح و متعالی را در بین دیگر مسئولان شهرستان رواج می‌دهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با ورود امام جمعه جدید به شهرستان آبادان و یکدلی و هماهنگی مسئولان نهادهای اجرایی با همراهی فرماندار ویژه و هر سه نمایندگان این مهم در منطقه ملموس‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر مسئولان در رده‌های بالا با یکدیگر وحدت داشته و برای تصمیم‌گیری در همه امور به این مهم توجه کنند زیر مجموعه‌ها نیز با طبعیت از مسئولان عالی رتبه برای حل مشکلات در راستای وحدت و یکپارچگی حرکت می‌کنند.

*مردم از انقلاب خود محافظت و حمایت می‌کنند

انصاری در ادامه با اشاره به روزهای پیشرو بیان کرد: با نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر مردم همه نقاط ایران با شور و هیجان برای حمایت و حفاظت از انقلاب این ایام را گرامی می‌دارند.

وی در پایان گفت: همه مردم و مسئولان با حضور در صحنه‌های انقلابی به استکبار جهانی نشان می‌دهند همچنان از این انقلاب حمایت کرده و تا ظهور مهدی موعود(عج) پایدار و قدرتمند باقی می‌مانند.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول