اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس:

مشارکت مردم در انتخابات رای به اصل نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: مشارکت مردم در انتخابات به معنای رای به کلیت نظام است.

مشارکت مردم در انتخابات رای به اصل نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی ظهر امروز در گردهمایی معاونان، مدیران و روسای ادارات، نواحی و شهرستان‌های آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری نیز مانند انتخابات مجلس که پشت سر گذاشته شد، با نظم و مطابق با قانون برگزار می‌شود.

وی افزود: مجموعه مدیران وزارت کشور به عنوان مجریان برگزار کننده انتخابات تنها کمک کننده به مردمند چرا که برگزار کنندگان انتخابات خود مردم هستند.

فیروزآبادی ادامه داد: حدود یک ماه است که فعالیت برای آمادگی برگزاری انتخابات به نحو احسن در وزارت کشور شروع شده و مانند انتخابات قبل با پرهیز از رای و سلیقه شخصی عمل به مر قانون مد نظر برگزار‌کنندگان است.

وی تصریح کرد: وزارت کشور فضای فعالیت قانونی را برای افراد فراهم می‌کند و مانع دخالت عوامل غیرقانونی می‌شود.

معاون استاندار فارس بیان کرد: نباید فضایی ایجاد شود که مردم گمان کنند حتی یک رای از امانتی که در اختیار برگزار‌کنندگان گذارده‌اند مخدوش شده است.

وی اضافه کرد: در فتنه 88 دشمن اعتماد مردم را هدف قرار داد و در حال حاضر این اعتماد متقابل وجود دارد و باید با امانتداری کامل به حفظ آن کمک کرد.

فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح فضای شکل‌گیری انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب ایران ماهیت دوقطبی جهان را در هم ریخت و شعار نه شرقی نه غربی آن واکنشی به سیطره ایدئولوژی‌های کمونیستی و لیبرالیستی بر جهان بود.

به گفته وی، انقلاب اسلامی با اتکال به خداوند و با تکیه بر مردم توانست تمام توطئه‌ها را پشت سر بگذارد و حقانیت خود را به جهانیان ثابت کند.

فیروزآبادی ابراز داشت: زمانی تمام شرق و غرب و بسیاری از کشورهای عربی پشت سر صدام جمع شدند تا بتوانند مانع گسترش انقلاب اسلامی ایران شوند، تکیه بر روحیه شهادت‌طلبی و ایمان توانست کشور را نجات دهد.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پس از 20 سال به خودکفایی رسید، ماهیت صدام برای تمام جهان شناخته شد و قدرت اقتصادی و علمی کشور در منطقه از کشورهای دیگر پیشی گرفت.

فیروزآبادی اضافه کرد: در حال حاضر حکومت عراق شیعه است و طالبان و نیروهای افراطی دست پرورده غرب در منطقه بسیار تضعیف شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بیان کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر وحی است و به دلیل منطق و ایدئولوژی آن در مقابله با ایدئولوژی‌های ساخته بشر به پیروزی دست یافته است.

وی آفت‌های پیشرفت ایران اسلامی را برخی سو مدیریت‌ها، کم‌توجهی به مسائل اقتصادی و توطئه‌های دشمن برای تخریب نیروی انسانی و جوانان دانست و گفت: دشمن نقاط قوت ما را نشانه گرفته و با اتکا به ایمان و هدایت داهیانه مقام معظم رهبری ملت ایران بار دیگر بر توطئه‌های دشمن فائق می‌آید.

انتهای پیام/ 2448/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول