اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

انتخابات 92 را با آرامش سیاسی سپری خواهیم کرد/ هدف تحریم‌ها جدایی مردم از ولایت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به توطئه دشمنان نظام گفت: به فضل خداوند متعال انتخابات آینده را با آرامش سیاسی سپری می‌کنیم.

انتخابات 92 را با آرامش سیاسی سپری خواهیم کرد/ هدف تحریم‌ها جدایی مردم از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ناصر دهقان ساعاتی پیش در نخستین همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های سپاه حضرت سیدالشهد (ع) استان تهران که در دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال تمام احزاب سیاسی و گروه‌های ضد انقلاب مانند سلطنت‌طلبان، کمونیست‌ها و ... در فتنه 88 شکست خوردند و تمام توطئه‌های شیطانی خنثی شد. 

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد: مردم دیگر با گروه‌ها و احزاب سیاسی بی‌بصیرت مدارا نمی‌کنند و اگر این افراد بخواهند دوباره فعالیت‌های انتخاباتی کنند مردم با بصیرت و متدین ایران اسلامی جواب‌های دندان‌شکن و کمرشکنی به این افراد بی‌بصیرت می‌دهند. 

وی ادامه داد: نباید به دشمنان اجازه دهیم فضای کشور را متشنج کنند، انتخابات آینده را با آرامش سیاسی سپری می‌کنیم و همانند همیشه حیله‌های شیطانی دشمنان قسم‌خورده نظام را پشت سر می‌گذاریم.  

دهقان اذعان داشت: تحریم، از حربه‌های دشمن برای جدا ساختن مردم از ولایت فقیه است، و هدف مستکبران از تحریم، شکستن مقاومت مردم و در نتیجه قطع اتصال مردم با ولایت است. 

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با وجود فتنه‌های متعدد و تلاش‌های گوناگون دشمن، به برکت پیوند امت با ولایت، روز به روز محکم‌تر و مقتدرتر شده و دشمنان انقلاب همچنان برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی، مذبوحانه در تلاش هستند تا مردم را از ولایت جدا کنند.

انتهای پیام/2462/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول