اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

دهه فجر نمایش بیعت مردم با امام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: دهه فجر نمایشی از ظرفیت بی‌نظیر پشتیبانی مردم از نظام، ولایت و دستاوردهای اصیل انقلاب اسلامی است.

دهه فجر نمایش بیعت مردم با امام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم ‌در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر و جشن بزرگ پیروزی انقلاب در نمین اظهار داشت: حیات طیبه انقلاب اسلامی نور امید و طلیعه پیروزی را در دل امت‌های اسلامی برافراشته کرد به طوریکه مردم ایران در یک حرکت حقیقی زمینه سقوط طاغوتیان زمان را فراهم کرده و برای همیشه به دشمنان نظام هشدار دادند که این ملت توان مقابله و دفع تهدیدها و توطئه‌های دشمنان را دارند.

وی تصریح کرد: آنهایی که همچنان چشم امید به نظام‌های استبدادی و طاغوتی دارند باید تاریخ پرفراز و نشیب سرزمین ایران را در خوار و خفیف کردن دیکتاتورهای روزگار مورد مطالعه و ارزیابی قرار دهند چرا که در عصر معاصر کمتر حاکمیتی را شاهد هستیم که در 30 سال قدرت‌نمایی خود به نظام غرب و شرق باج نداده است.

دریتیم از برگزاری برنامه‌های متنوع گرامیداشت دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: جشن بزرگ انقلاب در نخستین روز از این ایام با حضور استاندار اردبیل در این شهرستان فرهنگی برگزار شده و همه دلسوزان و دلباختگان نظام اسلامی با حضور در این برنامه وفاداری خودشان را بعد از گذشت 34 سال به اندیشه ماندنی امام (ره) نشان می‌دهند.

این مسئول اضافه کرد: شأن انقلاب اسلامی شأن رشد و بالندگی و حرکت رو به جلو است و در این مسیر هر کس مانع قدرت‌نمایی ایران با عزت شود قطعاً به ذلت و خواری می‌افتد.

وی از شهرداری و تمام دست‌اندرکاران ادارات و نهادهای انقلابی خواست نسبت به تزئین و آماده‌سازی فضای شهری و روستایی در گرامیداشت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی همت کنند و در قالب برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف عملکرد نظام اسلامی و دولت خدمتگزار را بازگو کنند.

اعزام 350 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه نمین نیز در این مراسم جمهوری اسلامی ایران را نظام با برکت و الگو ده در عصر معاصر معرفی کرد و گفت: ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و دلاوری سلحشوران و افتخار آفرینان عرصه‌های ایثار و گذشت است که باید در این ایام قدر آنها را بهتر بدانیم.

عظیم سرداری افزود: همزمان با آغازین روز دهه فجر 350 دانش‌آموز پسر این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی از برگزاری سه مورد یادواره شهدا، اجرای طرح مهر ولایت در تجلیل از شهدا و خانواده‌های آنها و اجرای بیش از 50 برنامه ورزشی و فرهنگی در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در گرامیداشت دهه فجر خبر داد.

شهردار نمین نیز در این جلسه تصریح کرد: به میمنت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمام مطالبات به شهروندان 22 درصد تخفیف ارایه می‌شود.

بهره‌برداری از پنج پروژه عمران شهری در نمین

رستم فتحی خاطر نشان کرد: شهروندان نمین می‌توانند از 12 بهمن تا 20 اسفندماه در تسویه بدهی‌های خود به شهرداری اعم از ماده 100 عوارض و همچنین اخذ پروانه ساختمانی از این تخفیف بهره‌مند شوند.

وی از آغاز عملیات تزئین فضای سطح شهر برای آماده‌سازی و ایجاد نشاط بیشتر با هدف استقبال از دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: در گرامیداشت این ایام پنج پروژه عمران شهری نیز با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 670 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

فتحی بیان کرد: بازگشایی کمربند خانلی، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک بهداشت، زیرساخت و آسفالت سایت تفریحی، گردشگری فندقلو، پازل‌چینی خیابان‌های امام و طالقانی، جدول‌گذاری و جوب‌کشی 14 کوچه از جمله این پروژه‌های عمرانی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/62001‌/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول