اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

حضور گسترده مردم ‌دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.

حضور گسترده مردم ‌دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ اصغر عربیان عصر امروز در شورای اداری استان البرز اظهار داشت: هر جا که مردم حضوری پر رنگ و پرشور در صحنه داشته باشند دشمنان وادار به عقب نشینی خواهند شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: این بار نیز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور چشمگیر خود دشمنان را از مواضع خود به عقب رانده و مانند همیشه دشمنان را وادار به عقب نشینی خواهند کرد.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و با هماهنگی انجام شده با دستگاه‌های مختلف استان به ویژه دستگاه‌های فرهنگی آیین‌های دهه مبارک فجر پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

عربیان اعلام کرد: مسئولان در دستگاه‌های اجرایی علاوه بر بسترسازی مناسب برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، اقدامات و طرح‌های انجام گرفته توسط نظام اسلامی و دولت خدمتگزار را به صورت شفاف و مناسب اطلاع‌رسانی کنند.

*برنامه‌های هفته وحدت با شکوه برگزار شود

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص ) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت افزود: متولیان امر فرهنگ و تبلیغات اسلامی باید برنامه‌های این هفته را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنند.

عربیان تأکید کرد: با توجه به اهانت‌هایی که به ساحت مقدس پیامبر اسلام توسط دشمنان زده شد لازم است با برگزاری مراسم‌های معنوی بار دیگر انسجام و وحدت مسلمانان به نمایش گذاشته شود.

*دستگاه‌های مختلف میزان نیازهای اعتباری سال آینده را تعیین کنند

استاندار البرز در ادامه همچنین از مسئولان در دستگاه‌های مختلف خواست تا در میزان نیازهای اعتباری برای سال آینده تلاش کنند.

وی افزود: هرگونه کوتاهی از سوی دستگاه‌های اجرایی در برآورد اعتبارات مورد نیاز برای طرح‌های عمرانی پذیرفتنی نیست.

*مجلس و دولت اختلافی در کلیات اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها ندارند

در ادامه نشست شورای اداری استان البرز محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد  و آسارا در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی اظهار داشت: برخی تصور می‌کنند مجلس و دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اختلاف دارند اما مجلس به هیچ عنوان برای اجرای این مهم اختلافی نداشته است و سعی دارد تا این طرح به طور کامل اجرایی شود.

وی تأکید کرد: دولتمردان بر این باور هستند که قانون هدفمندی یارانه‌ها به طور کامل در یکسال اجرایی شود اما نمایندگان مجلس با توجه به تحریم‌ها و شرایط جهانی، اعتقاد دارند مراحل بعدی قانون هدفمندی یارانه متناسب با تأمین زیرساخت‌ها و شرایط مناسب انجام شود.

کولیوند گفت: البته دولت و مجلس در حال حاضر این موضوع را به صورت تخصصی در دست بررسی قرار داده‌اند.

*تا پایان امسال مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها اجرایی نمی‌شود

در ادامه این نشست همچنین دیگر نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: براساس مصوبات مجلس تا پایان امسال مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها تا پایان امسال اجرایی نخواهد شد.

عزیز اکبریان تأکید کرد: امیدواریم اجرای این طرح در بهترین شرایط اجریی شود.

انتهای پیام/2302/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول