اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

شکوفایی اقتصادی مستلزم همراهی مردم با مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: رشد و شکوفایی اقتصادی مستلزم همکاری و همراهی مردم است.

شکوفایی اقتصادی مستلزم همراهی مردم با مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی ظهر امروز در بازدید از چند واحد صنعتی این شهرستان با تایید بر تلاش و همت مضاعف مسئولان ابراز داشت: باید با همت و تلاش مضاعف در مسیر آبادانی کشور گام برداریم چرا که ظرفیت‌های موجود برای توسعه و آبادانی بیشتر در کشور‌، استان و شهرستان ابهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه هدف از این بازدیدها رفع مشکلات شرکت‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا بتوانیم شرکت‌ها را در مسیر تولید و توسعه راه‌اندازی کنیم که در این راستا مسئولان شهرستانی و استانی پیگیری لازم برای رفع مشکلات مالی این شرکت‌ها را صورت می‌دهند.

 

فرماندار شهرستان ابهر افزود: امیدوار هستیم با رفع مشکلات مالی شرکت‌ها شاهد اشتغال‌زایی و توسعه صادرات بوده تا بتوانیم جوانان را در مسیر سازندگی سوق داده و جامعه‌ای با رشد اقتصادی خوب داشته باشیم.

رفیعی با اشاره به نام‌گذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید با تلاش، کوشش و برنامه‌ریزی‌های صحیح در مدیریت و تولید گام مهمی برداریم.

وی با اشاره به تلاش دولتمردان در زمینه تحقق شعار سال اضافه کرد: مسئولان منطقه باید خود را مخاطب پیام مقام معظم رهبری بدانند و در راستای تحقق این پیام در مجموعه خود از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

فرماندار شهرستان ابهر به نقش متقابل مردم و تولیدکنندگان در رشد و توسعه اقتصادی تاکید کرد و افزود: رشد و شکوفایی اقتصادی مستلزم همکاری و همراهی مردم است و تنها در این صورت است که هم حقوق مصرف‌کننده رعایت می‌شود و هم سرمایه‌گذار و تولیدکننده می‌تواند در تولید خود به سود و بهره‌وری لازم دست پیدا کند.

وی حمایت از تولید ملی را گام مهمی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: با وارد کردن هر کالای خارجی فرهنگ همان کشور نیز وارد کشور ما می‌شود و در این صورت هویت و فرهنگ بومی ما کم‌رنگ و فرهنگ بیگانه ترویج داده می‌شود که با حمایت از تولیدات ملی می‌توان از این مسئله جلوگیری کرد.

رفیعی افزود: مردم با خرید کالاهای ملی و تولید داخلی کشور، هم می‌توانند با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله و از سوی دیگر در رشد و توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا کنند.

* توجه به شعار سال باید اولویت کاری مسئولان باشد

وی ایجاد اشتغال را از مهم‌ترین دستاوردهای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: توجه به کار و سرمایه ایرانی و رشد اقتصادی می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیاری را برای افراد به ویژه جوانان جویای کار فراهم کند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: توجه به شعار سال باید در اولویت برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوده و در این زمینه باید روسای دستگاه‌ها با توجه به مسئولیت خود در خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

فرماندار ابهر در این بازدیدها راه‌کارها و پیشنهاداتی برای توسعه و حل مشکلات این شرکت‌ها ارائه کرد.

انتهای پیام/73001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول