اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با بیان اینکه به دنبال ایجاد بستری آرام برای انتخابات پیش رو هستیم، گفت: زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را نیز باید فراهم کرد.

زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار‌ در نشستی با روسای دانشگاه‌های استان کرمان از دانشگاه به عنوان نقطه تمرکز برای آماده‌سازی افکار عمومی و حضور گسترده مردم در انتخابات یاد کرد.

وی افزود: باید براساس قانون آگاهی افراد جامعه را افزایش دهیم و انتخابات را با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

نجار ابراز داشت:‌ تحریم یک جنگ تمام عیار اقتصادی و هدف آن قرار دادن مردم برابر نظام است که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، دشمن تاکنون در رسیدن به اهدافش ناکام مانده است.

وی با اعلام آمادگی برای حضور در جمع دانشگاهیان به منظور ارتباط بیشتر با آنان و پاسخگویی به پرسش‌های این قشر، خواهان تداوم اینگونه نشست‌ها شد.

نجار‌ بر ضرورت رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات دانشجویان از جمله مسائل خوابگاهی و تغذیه آنان نیز تاکید کرد.

استاندار کرمان‌ گفت: برنامه‌های فرهنگی باید اقشار مختلف جامعه را در بر ‌گیرد و اجرای برنامه‌های فرهنگی بدیع و تاثیرگذار در جامعه‌ ضروری است.

وی دغدغه مهم بازار کار و دانش‌آموختگان را نبود مهارت کافی دانست و اظهار داشت: هدف از تاسیس دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی، آموزش کامل مهارت و تربیت کارآفرین بوده و بر همین اساس این دانشگاه باید در این راستا حرکت کند.

نجار هماهنگی بین مدیران و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان را به عنوان یکی از راه‌حل‌های موجود در استان برای رفع موانع و مشکلات بیان کرد.

وی گفت: تا جایی که امکان دارد، باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و ظرفیت‌ها را به کار بندیم.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول