اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم ایرانجوان بوشهر:

برای خوشحالی مردم بوشهر، با امتیاز از همدان می‌رویم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: با تغییراتی که در کادر فنی و سرمربی تیم به وجود آمده برای خوشحالی و شاد کردن دل مردم بوشهر تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا از همدان با امتیاز به بوشهر برگردیم.

برای خوشحالی مردم بوشهر، با امتیاز از همدان می‌رویم

سید محمد یاسر میرفندرسکی در حاشیه تمرینات عرق‌گیری قبل از بازی برابر پاس همدان گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: تیم ایرانجوان بوشهر از حمایت‌های خوب و بی‌نظر مردم خونگرم این شهر برخوردار است که حضور سال گذشته این تیم در مسابقه پلی‌آف و رفتن تا یک قدمی لیگ برتر انتظارات را از تیم ایرانجوان بالا برده است.

وی افزود: مردم فوتبال‌دوست بوشهری از ابتدای فصل امسال خواستار کسب نتایج خوب و حضور در جمع مدعیان بودند اما با قانون گل زده در خانه حریف حضور در لیگ برتر را از دست دادیم استرسی در بین بازیکنان وجود دارد که باعث شده بسیاری از بازی‌های خانگی را با تساوی به پایان برسانیم.

کاپیتان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر تصریح کرد: در مراسم قرعه‌کشی ابتدای فصل حضور شهرداری تبریز‏، پاس همدان و ایرانجوان بوشهر به عنوان مدعیان این گروه بودند اما اتفاقاتی که در نیم‌فصل برای تیم ایرانجوان افتاد باعث شد در میان جدول باشیم و از کورس قهرمانی جا بمانیم.

وی که سابقه چهار سال بازی در تیم‌های بوشهری را در کارنامه خود دارد، اضافه کرد: رفتن سنجری و وقفه دو هفته‌ای که در روند تیم ایجاد شده قطعاً در روند کار تیم تأثیر خوبی نداشته و امیدواریم با تغییرات ایجاد شده در تیم به جایگاه اصلی تیم ایرانجوان بوشهر در جدول امسال برگردیم.

میرفندرسکی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه چه میزان از تعهدات مالی باشگاه ایرانجوان پرداخت شده است؟ یادآور شد: جو خوب و صادقانه بین مدیریت و عوامل دست‌اندرکار باشگاه ایرانجوان با بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که این باعث شده تمام تمرکز روی بازی‌ها باشد و تا حال حاضر 30 درصد از قراردادها پرداخت شده که با قول مساعد مسئولان باشگاه بعد از این بازی 10 درصد پرداخت خواهد شد.

وی ابراز کرد: اضافه شدن زوران اسمیلسکی مربی کاربلد مقدونیه‌ای که اطلاعات بسیار خوبی از فوتبال ایران به خصوص تیم‌های لیگ یکی دارد می‌تواند در 10 هفته باقی مانده کمک بزرگی به تیم ایرانجوان بکند تا بتوانیم با کسب امتیازات لازم در جمع مدعیان و کورس قهرمانی حضور داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر درپایان به اشاره به معضل دوپینگ در لیگ دسته یک اذعان کرد: مأموران کنترل دوپینگ هر ساله نظارتی بر روی بازیکنان و بازی‌های لیگ دسته‌های پایین‌تر داشتند اما در فصل امسال با وجود مشهود شدن این معضل و مشکلات بزرگ در فوتبال کشور تا الآن که هفته شانزدهم را سپری کردیم در این زمینه اتفاق خاصی نیافته است.

تیم ایرانجوان بوشهر در حال حاضر با کسب 23 امتیاز در رده ششم جدول گروه یک قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور(جام آزادگان) امروز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم ایرانجوان بوشهر میهمان تیم پاس همدان است.

انتهای پیام/2499/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول