اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش ستاد پیشگیری سیستان و بلوچستان:

آموزش هسته‌های مردمی ارتقای امنیت اجتماعی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی ستادهای مردمی ارتقای سطح کیفی آموزش اعضای هسته‌ها است زیرا منجر به جلب مشارکت‌های همگانی و ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود.

آموزش هسته‌های مردمی ارتقای امنیت اجتماعی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی صباغی صبح امروز در سومین دوره آموزش مقدماتی هسته‌های مردمی ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی اظهار داشت: این دوره با حضور اعضای هسته‌های مردمی با هدف تقویت هسته‌های پیشگیری از وقوع جرم در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش، کاهش جرایم و ناهنجاری‌ها در سطوح مختلف جامعه برگزار شد.

وی افزود: باید با ارتقای سطح آموزش، اعضا نسبت به وظایف خطیری که در جامعه دارند بیشتر آشنا شوند.

صباغی بیان کرد: در این راستا با تشکیل کمیته‌ای اقدام به خلاصه نویسی متون آموزشی نموده و مباحث مهم آموزشی در دو بخش دروس ستادی و دروس اعتقادی در قالب پاورپوینت در این دورها به اعضای ستادهای مردمی آموزش داده شد.

وی دروس ستادی ارائه شده در این دوره را مجموعه دروس دستورالعمل راه‌اندازی هسته‌ها و توجیه تشکیلاتی سه گام و همچنین دروس اعتقادی ارائه شده را مباحث مربوط به اصول عقاید، امر به معروف و نهی از منکر و اخلاق عنوان کرد.

مسئول آموزش ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین تمامی جزوات خلاصه شده، تکثیر و بین اعضای هسته‌های مردمی توزیع شده تا همیشه در دسترس اعضای هسته‌ها قرار داشته باشد.

صباغی با بیان اینکه این دوره‌ها با بهره‌گیری از حضور اساتید مجرب و برجسته برگزار شده، بر تداوم و استمرار دوره‌های آموزش مقدماتی اعضای ستادهای مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی تاکید داشت.

انتهای پیام/75005/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول