اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

مسئولان در جهت حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: مسئولان به غیر از خدمتگزاری و تلاش برای حل مشکلات و گره‌گشایی از مشکلات مردم هیچ نظری نباید داشته باشند.

مسئولان در جهت حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: جمهوری اسلامی هم و غم خود را علاوه بر آباد کردن دنیای مردم، آباد کردن آخرت مردم می‌داند و‌ این برجستگی نظام دینی در این عالم را نشان می‌دهد، هدف این است که به در همه ابعاد به رشد و تعالی برسیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «زمانی که دشمن برای تخریب این انتخابات و حضور عظیم و پیروزی بزرگ سیاسی ملت ایران به شایعه‌افکنی، تهمت‌زنی و ایجاد اغتشاش در گوشه‌ای از کشور دست می‌زند، ملت‌ها در لبنان، افغانستان، پاکستان و مناطق گوناگون جهان هر جا که شیعه و مسلمان مخلصی هست، نگران می‌شوند و این نشان‌دهنده حضور زنده تفکر جمهوری اسلامی در دنیا است.

ابراهیمی تصریح کرد: ما باید تفکر بسیجی را اشاعه دهیم، تفکر بسیجی تمام مشکلات کشور را می‌تواند حل کنند، امام (ره) می‌فرمایند «اگر در کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد.»

وی بیان کرد: بسیج می‌تواند این طمع را از دشمنان قطع کند در غیر این صورت هر لحظه باید منتظر حادثه بود، به نظر من تنها تفکر راه‌گشا برای حل مشکلات کشور بسیجی بودن و بسیجی کار کردن است.

ابراهیمی افزود: در مقوله انتخابات با اختلاف پیشرفت حاصل نمی‌شود، باید همه دست به دست هم دهند، مردم و مسئولان، اگر همه قوه‌ها یکی باشند کار درست می‌شود.

وی گفت: با امروز و فردا کردن کار درست نمی‌شود، مسئولان به غیر از خدمتگزاری و کمک به حل مشکلات و گره‌گشایی از مشکلات مردم هیچ نظری نباید داشته باشند.

انتهای پیام/80024/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول