اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیرجند:

وابستگی مردم به انقلاب در دهه فجر متجلی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بیرجند با بیان اینکه در دهه فجر وابستگی مردم به انقلاب اسلامی متجلی می‌شود، گفت: دهه فجر نمایش بیعت مردم با امام و انقلاب است.

وابستگی مردم به انقلاب در دهه فجر متجلی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های دهه فجر شهرستان بیرجند اظهار کرد: ستاد دهه فجر امسال به کوری دشمن با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: ملت فهیم، بصیر و غیور ایران اسلامی با یاد 240 هزار شهید انقلاب در مراسمات، جلسات،جشن‌ها و راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری بیرجند با بیان اینکه تمامی افراد جامعه اسلامی باید راهرو و ادامه ‌دهنده راه شهیدان باشند، تصریح کرد: ملت باید کار حسینی شهیدان را زینب‌گونه ادامه دهند و در قبال این عنصر الهی کوتاهی نکنند.

دهه فجر دهه ارزش‌های اسلامی است

تناکی افزود: در حقیقت نظام الهی و خداوند کریم نعمتی گرانبها یعنی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران هدیه کرد که باید ارزش آن را بدانیم و طوری این ارزش‌ها را پاس داریم تا چشم جوانان از زیبایی‌های پوشالی غربی بسته شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر وابستگی مردم به انقلاب اسلامی متجلی می‌شود، ادامه داد: دهه فجر نمایش بیعت مردم با امام و انقلاب است.

سرپرست فرمانداری بیرجند اذعان داشت: دهه فجر دهه ارزش‌های اسلامی است و گرامیداشت آن سبب اعتلا و بقای نظام اسلامی می‌شود و هر یک از افراد جامعه اسلامی باید به سهم خود در گرامیداشت این ایام خجسته تلاش کنند.

انتهای پیام/69011/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول