اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه:

قدرت انتخاب مردم با تولید محصولات ارگانیک افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: با تولید محصولات ارگانیک قدرت انتخاب مردم در مصرف محصولات سالم‌تر در جامعه فراهم شده و افزایش می‌یابد.

قدرت انتخاب مردم با تولید محصولات ارگانیک افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بعد از ظهر امروز کوروش ساکی در جلسه کارگروه سلامت که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه کلیات طرح پرورش مرغ گوشتی بدون مصرف آنتی‌بیوتیک توسط اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌غربی بررسی می‌شود.

وی با اشاره به تأثیر مثبت تولید محصولات ارگانیک در افزایش میزان سلامت جامعه، تصریح کرد: با تولید محصولات ارگانیک قدرت انتخاب مردم را در مصرف محصولات سالم‌تر در جامعه فراهم می‌کنیم.

ساکی با بیان اینکه ابتدا باید دید و نگرش مدیران اجرایی به تولید محصولات ارگانیک مثبت باشد، متذکر شد: فرهنگ‌سازی و تبلیغ استفاده از این محصولات توسط رسانه‌ها بسیار تأثیرگذار و مثبت است.

وی با اشاره به اینکه افزایش کیفیت محصولات به ویژه محصولات غذایی مستلزم بالا رفتن هزینه‌ها است، افزود: میزان تفاوت قیمت محصولات عادی و ارگانیک باید به صورت کارشناسی تعیین شود و این تفاوت قیمت در چند سال پس از اجرایی شدن گسترده محصولات ارگانیک و سالم حذف و تمام محصولات و فراورده‌های دامی بدون مصرف بی‌رویه آنتی‌بیوتیک تولید می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ادامه داد: بسیاری از بیماری‌های از جمله دیابت و ناراحتی‌های کبد با میزان نمک نان تولید شده در نانوایی‌ها در ارتباط است و برای نظارت بیشتر در این مورد باید آزمایشگاه‌ها و کارشناسان کنترل را افزایش دهیم.

انتهای پیام/61010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول