اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خواستار شد

لزوم مشارکت حداکثری مردم و مسئولان در توسعه جهشی تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش عموم شهروندان تبریزی و نیز مسئولان شهری و استانی برای تسریع روند توسعه تبریز شد.

لزوم مشارکت حداکثری مردم و مسئولان در توسعه جهشی تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین خاطرنشان کرد: در سایه حاکمیت تعامل و همکاری متقابل میان شهرداری، شورای شهر و شهروندان در سال‌‌های اخیر، روند توسعه تبریز شتاب بیشتری نسبت به گذشته داشته و لازم است این روند برای دستیابی به افق‌ها و اهداف متصور در افق تبریز 1405 تداوم یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه بدون مشارکت و همکاری مردم امکان پیشبرد سریع اهداف توسعه شهر میسر نمی‌شود، افزود: شهرداری پول‌هایی را که از مردم و در قالب عوارض اخذ می‌کند در حوزه عمران و آبادانی هزینه می‌کند و این اعتماد و امانتداری متقابل یکی از رموز موفقیت در مدیریت شهری تبریز و آبادانی این شهر به شمار می‌رود.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که آثار توسعه پایدار و تحول زیربنایی در چهره شهر تبریز مشاهده می‌شود، تصریح کرد: روند آبادانی و عمران شهر تبریز متوقف شدنی نیست و مدیریت شهری با تکیه بر حمایت و همراهی عموم مردم، توسعه جهشی تبریز را تا نیل به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داد.

شهردار تبریز در ادامه از تحقق 87 درصدی بودجه سالانه شهرداری تبریز در سال‌جاری خبر داد و گفت: با وجود محدودیت منابع و مشکلات اقتصادی موجود در سایه مشارکت و همکاری شهروندان با شهرداری، بودجه سال‌جاری شهرداری تا 87 درصد محقق شده و ما امیدواریم کل بودجه تا پایان سال محقق شود.

تجهیز پارک بانوان شمس به رستوران و کتابخانه

شهردار تبریز از اتمام مراحل اجرایی طرح توسعه و تجهیز پارک بانوان شمس تبریزی در چایکنار نیز خبر داد.

نوین با اعلام این خبر افزود: پارک شمس تبریزی که یکی از پارک‌های جذاب و زیبای تبریز به شمار می‌رود و در راستای احیای باغات چایکنار از چند سال قبل ساماندهی و نگهداری می‌شود، به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم رفاه، تفریح و ورزش بانوان شهر تبریز مورد استفاده بانوان و زنان و دختران تبریزی قرار می‌گیرد و این بوستان در سال‌جاری با اجرای طرح توسعه و تجهیز، تکمیل شده که به زودی و همزمان با ایام دهه فجر، طرح توسعه این پارک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی جدید ایجاد شده از سوی شهرداری تبریز در این پارک خاطرنشان کرد: احداث یک واحد رستوران اختصاصی بانوان، کافی‌شاپ و کتابخانه تخصصی و ویژه برای این قشر از جمله امکانات و زیرساخت‌های جدید ایجاد شده در دل مجموعه رفاهی تفریحی پارک بانوان شمس به شمار می‌رود که این امکانات به زودی در اختیار بانوان، زنان و دختران تبریزی قرار خواهد گرفت.

شهردار تبریز در عین حال از توسعه امکانات و خدمات فرهنگی، رفاهی و تفریحی برای بانوان تبریزی در دیگر پارک‌ها و بوستان‌های شهر خبر داد.

انتهای پیام/60001/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول