اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

خدمت به مردم پاسخ مناسبی به فداکاری شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: خدمت مناسب به مردم پاسخ مناسبی به فداکاری شهدای اسلام و انقلاب است.

خدمت به مردم پاسخ مناسبی به فداکاری شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدمحمد موسوی‏زاده صبح امروز با خانواده شهید یزدان انگارنویس از شهدای منتسب به شرکت توزیع برق استان سمنان در شهرستان گرمسار دیدار کرد.

وی در این دیدار بیان داشت: خدمت مناسب به مردم و تلاش در عرصه مقدس خدمتگزاری، پاسخ مناسبی به فداکاری‏های شهداست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه خانواده شهدا میراث گران‏بهایی هستند که همواره باید مورد تکریم قرار گیرند، گفت: دعای خیر خانواده شهدا همیشه بدرقه راه این ملت و کشور است.

مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه زیارت خانواده شهیدان یک توفیق است، اظهار داشت: بزرگ‏ترین افتخار این است که انسان جان خود را در راه اسلام و آرمان‏های آن تقدیم کند.

حجت‏الاسلام قدرت‏الله قنبری تصریح کرد: شهدا جان خود را با خدا معامله کرده و به امام حسین(ع) پیوسته و ماندگار شدند و همگی باید بکوشیم تا رهروی شهدا باشیم.

در این دیدار که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرمسار و اعضای شورای فرهنگی شرکت توزیع برق استان سمنان همراه بود، با اهدای یادمان ایثار و هدیه‏ای از خانواده شهید انگارنویس تجلیل شد.

انتهای پیام/2249/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول