اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آبیک:

برنامه‌های دهه فجر باید به مردم امید بدهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر باید به مردم امید، نشاط و امیدواری دهد.

برنامه‌های دهه فجر باید به مردم امید بدهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمدحسین نصیری در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان آبیک در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و هنری باران اظهار داشت: برپایی جشن و سرور ماهیت وجودی برنامه‌های دهه فجر است که مسئولان فرهنگی باید برنامه‌های پویا، جذاب و مفرحی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: گرچه با مشکلات مختلفی مواجه هستیم، اما باید نیمه پر لیوان نظام اسلامی را ببینیم و در حد توان برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی را در سطح شهرستان آبیک برگزار کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: مسئولان فرهنگی از نظر معنوی در اجرای برنامه‌های دهه فجر رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تحقق اقتصاد مقاومتی و برگزاری نشست‌های بصیرتی باید در برنامه‌های دهه فجر گنجانده شود.

نصیری با بیان اینکه سرودها، سمفونی‌ها و آهنگ‌های انقلابی نشاط‌ آور و شادی‌ آفرین هستند، اذعان داشت: پخش سرودهای انقلابی در ایام‌الله دهه فجر نشاط و شعف را در انسان زنده می‌کند که مطلوب است، مسئولان فرهنگی در برنامه‌های دهه فجر نسبت به پخش سرودهای انقلابی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی باید با اجرای برنامه‌های پویا، مدون و ویژه در انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

اجرای نقاشی همگانی با موضوع انقلاب، برگزاری جشنواره قرآنی، برگزاری همایش عکاسان و فیلم ‌سازان، برپایی نمایشگاه انقلاب، برگزاری نشست حجاب و عفاف، اجرای نمایش خیابانی، برگزاری نشست بصیرتی با عنوان اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه آثار چوبی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری شهرستان آبیک است که در دهه فجر اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/77006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول