اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد/ 1

افتتاح 728 پروژه طی دهه فجر در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: طی ایام دهه فجر 728 پروژه و طرح در استان زنجان افتتاح و کلنگ‏زنی می‎شود.

افتتاح 728 پروژه طی دهه فجر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان ضمن تبریک سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: پرداختن به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و آثار و برکات آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ جمهوری اسلامی ایران در طول 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‎های زیادی روبه‎رو بوده است، خاطرنشان کرد: پیروزی‎های بسیار بزرگی در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در طول انقلاب اسلامی نصیب کشور شده است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه فشارها و فرودهایی نیز در طول دوران انقلاب اسلامی مشاهده شده است، تصریح کرد: در مجموع 34 سال دوران انقلاب اسلامی بیانگر اقتدار، ایثار، فداکاری و گذشت ملت ایران در راستای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف آن بوده است.

*انقلاب اسلامی ایران تنها نیست

وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران تنها نبوده و انقلاب‎های متاثر از انقلاب اسلامی در جهان علیه حکومت‏های سرسپرده استکبار اقدام کرده‏اند، ادامه داد: امروز آثار انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان مشاهده می‎شود.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگوی انسان‏های آزاده در جهان است، اضافه کرد: امیدواریم همچنان شاهد تلاش و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

*تشکیل ستاد دهه فجر در 7 شهرستان استان زنجان

وی با اشاره به اینکه برنامه‏ریزی‏های مختلفی برای دهه فجر سال‌جاری در استان زنجان صورت گرفته است، افزود: ستاد دهه فجر علاوه‎ بر مرکز استان در هفت شهرستان دیگر نیز به مسئولیت فرمانداری‎ها تشکیل شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مال مردم است و جشن و سرور ایام دهه فجر نیز باید متعلق به مردم باشد، یادآور شد: افتتاح و کلنگ‏زنی پروژه‏ها در ایام دهه فجر از مهم‏ترین برنامه‏های مورد نظر در استان زنجان محسوب می‏شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر سال‌جاری پروژه‏های عمرانی و سرمایه‎گذاری در استان زنجان افتتاح می‏شود، خاطرنشان کرد: 712 پروژه افتتاح و 16 پروژه نیز در استان کلنگ‏زنی می‏شود.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه در مجموع پروژه‏های استان زنجان در دو مرحله به بهره‏برداری می‏رسد، تصریح کرد: برخی از پروژه‏ها در ایام دهه فجر و برخی نیز در خرداد ماه سال آینده به بهره‏برداری می‏رسد.

*بهره‏برداری از بیش از 700 پروژه در خرداد 92

وی ادامه داد: در خرداد ماه سال آینده نیز بیش از 700 طرح و پروژه در استان زنجان به بهره‏برداری می‏رسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مبلغ اعتبار پروژه‏های مورد نظر برای افتتاح و کلنگ‏زنی در دهه فجر سال‌جاری 9 هزار و 168 میلیارد تومان است، اذعان داشت: در مجموع 556 پروژه عمرانی در استان زنجان افتتاح و کلنگ‏زنی می‏شود.

وی با بیان اینکه 546 فقره از پروژه‏های عمرانی مورد نظر در دهه فجر سال‌جاری با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد و 900 میلیون تومان بهره‏برداری می‏شود، ادامه داد: از این تعداد 16 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان جزو پروژه‏های عمران شهری است.

*افتتاح 403 پروژه عمران روستایی در زنجان

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه 403 فقره از پروژه‏های عمرانی متعلق به روستاهای استان زنجان است، اضافه کرد: اعتبار این پروژه‏ها نیز 33 میلیارد و 900 میلیون تومان برآورد شده است.

وی گفت: 127 پروژه نیز شامل سایر پروژه‏های عمرانی با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

استاندار زنجان از کلنگ‏زنی 10 پروژه عمرانی همزمان با ایام دهه فجر در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: اعتبار این پروژه‏ها نیز 11 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول