اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آوج:

دهه فجر اوج تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آوج گفت: دهه‌ فجر تجلی‌ کننده روز‌های شیرین اوایل انقلاب اسلامی بوده و باید روز‌ به‌ روز ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین کرد.

دهه فجر اوج تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، مصطفی متولی امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان آوج با بیان اینکه سرآغاز طلوع اسلام‌ همواره خواستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و همچنین بخشی از تاریخ ایران است که گذشته را از آینده جدا ساخته، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و نیز بی‌مانند به‌ شمار می‌رود.

معاون فرماندار آوج افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی‌ در ایران هیچ‌گاه نظام اسلامی استقرار نداشته است و رابطه پادشاهان با مردم نیز در هر دوره ‌و عصری رابطه‌ «غالب و مغلوب» و «سلطان و رعیت» بوده و پادشاهان نیز در افکار ظالمانه خود را فاتحانی تصور می‌کردند که بر مردم غلبه یافته و آنان را خرد کرده‌اند.

وی پیرامون مبارزات و اندیشه‌های امام راحل تصریح کرد: حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) سلسله معیوب پادشاهی را قطع کرده، موجب ایجاد نقطه‌ عطفی در تاریخ ایران شد و در نهایت شمشیر مردم اسلامی را علیه دشمنان اسلام و استعمارگران به کار گرفته و آنان را نابود کردند.

معاون فرماندار آوج ادامه داد: دهه انقلاب تبعیت گرفته از آموزه‌های اسلام بوده و در حقیقت امر همانند آئینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و تجلی یافت.

متولی با تأکید بر ضرورت برگزاری هر چه با عظمت‌تر آیین‌های دهه فجر تصریح کرد: این مراسم را باید با هیجان‌های عاطفی صحیح و طراوت و تازگی برگزار کرد و سبب دلدادگی بیشتر مردم به نظام اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه در مذهب اسلامی‌ احساسات،‌ گریه و شادی، حب، بغض جایگاه ویژه و والایی دارد، بیان کرد: در این راستا جشن‌های دهه‌ فجر باید مانند مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شده و به صورت مردمی برگزار شود.

معاون فرماندار آوج تأکید کرد: تمام مساجد در دهه فجر باید فعال شده و مردم با حضور خویش در مساجد خاطره‌های فراموش نشدنی دوران پیروزی انقلاب و راهبری‌های امام‌ خمینی (ره) به جشن پرداخته و شادی کنند.

متولی با تشریح عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن 57 در حقیقت امر حاصل عوامل بسیاری است که مهم‌ترین شاکله‌های نظام اسلامی را تشکل دادند.

وی عنوان کرد: ایمان به خداوند متعال، رهبری روحانی متقی و فقیه آگاه حضرت امام خمینی (رحمةالله) شاخصه‌های اصلی پیروزی ملت ایران بود.

معاون فرماندار آوج اتحاد و همبستگی اقشار ملت را عامل سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانست و تصریح کرد: استقامت و پایداری در راه خدا و تحمل مشکلات جزو عواملی هستند که بر هیچ کسی پوشیده نبوده و جمع شدن این عوامل در هر ملتی موجب نزول تأییدات غیبی از سوی بارگاه الهی شده و پیروزی بر دشمنان را حتمی می‌کند.

مدیران شهرستان آوج نیز در این جلسه به تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح در ایام‌الله دهه فجر در آوج پرداخته و پیرامون این موضوع گزارش‌های خویش را ارایه کردند.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول