اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد

برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر

یونس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امسال با صلابت هرچه بیشتر بیش از 50 برنامه فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی دهه سربلندی و عزت ملت ایران است، تصریح کرد: با توجه به اینکه به ایام الله دهه فجر نزدیک می‌شویم این دهه عید انقلاب اسلامی است و با برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید به صورت خودجوش و مردمی جشن گرفته شود.

وی افزود: مسئولان و مدیران ادارات باید با کیفی سازی و بالا بردن محتوای برنامه‌های دهه فجر قدرت اثر بخشی این برنامه‌ها به ویژه در نسل جوان را بالا ببرند چرا که برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های دهه فجر بهترین راه یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است.

محمدی بر اجرای برنامه‌های پرمحتوا و اثرگذار تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه اهداف نظام و انقلاب و گسترش حوزه نفوذ انقلاب همواره باید مد نظر قرار گیرد و ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا از آن برای رسیدن به این اهداف استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در دهه فجر در دست کار است که برگزاری جشن پیروزی انقلاب 20 بهمن در پارک شورا بوشهر، نمایشگاه کتاب در برازجان، نمایشگاه عکس انقلاب در گناوه، نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی در خورموج، نمایشگاه آثار هنری هنرمندان در دیلم و جشنواره نمایش‌های طنز تنگستان، اجرای نمایش‌های کوتاه و طنز، اجرای موسیقی و دیگر برنامه‌ها با حضور هنرمندان از آن جمله است.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول