اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

دهه فجر متعلق به آحاد مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: دهه فجر تنها متعلق به دولت و دولتی‌ها نیست، بلکه دهه فجر متعلق به همه آحاد مردم است.

دهه فجر متعلق به آحاد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی صبح امروز در ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: پیامبر (ص) فرمودند، «خداوند برای ما اهل بیت (ع) آخرت را اختیار کرده است و در دنیا ستم‌های زیادی را متحمل می‌شویم و بعضی از ما مسموم و شهید و فرزندان ما پراکنده و آواره می‌شوند تا زمانی که مردمی از مشرق زمین قیام کنند و آن زمان به آوارگی اهل بیت (ع) من پایان داده می‌شود».

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مایه زینت و افتخار اسلام و ائمه اطهار (ع) است، تصریح کرد: خدا را شاکریم که این آرزو و پیش‌بینی رسول اکرم (ص) تحقق و شیعه انسجام و حاکمیت پیدا کرد و زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب‌الامر (عج) شده است.

امام جمعه بافت بیان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری فرمودند، «اگر ما استقامت کنیم، یکی از اهداف بزرگ این است که حرکت ظلم در دنیا به عدالت تبدیل و زمینه ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) فراهم شود و آن پیچ تاریخی که باید به وجود آید، آماده شود».

وی گفت: ما در آستانه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این دهه باید باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود، زیرا دهه فجر تنها متعلق به دولت و دولتی‌ها نیست، بلکه دهه فجر متعلق به همه آحاد مردم است.

ابراهیمی عنوان کرد: باید حرکتی ایجاد کنیم که دهه فجر مردمی و هزینه‌های آن هم مردمی باشد، همان ‌طور که در نیمه شعبان یا مراسمات مذهبی مردم و جوانان وارد میدان می‌شوند و کارها را با عشق و علاقه انجام می‌دهند، دهه فجر باید این‌ چنین باشد.

وی افزود: به ویژه در این برهه زمان که شرایط و حساسیت خاصی وجود دارد و دشمن جنگ احزاب درست کرده و تمام توانش را به کار بسته تا با جنگ اقتصادی ملت را به زانو در بیاورد و حضور مردم در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پاسخی دندان‌شکن به همه برنامه‌ریزی‌ها و تهدیدات دشمنان انقلاب است.

امام جمعه بافت گفت: دهه فجر ثابت می‌کند، مردم اگر هم مشکلات اقتصادی داشته باشند، انقلاب را دوست دارند و پای نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2446/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول