اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی کشور دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: کلینیک دندانپزشکی بوشهر با 35 یونیت به عنوان بزرگترین مرکز دندانپزشکی کشور در آستانه بهره‌برداری است.

بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی کشور دهه فجر افتتاح می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند عصر امروز در بازید از چهار طرح علوم پزشکی بر تسریع در ساخت آنها تاکید کرد و گفت: کلینیک دندانپزشکی که از تجهیزات پیشرفته برخوردار خواهد شد 18 بهمن تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح اکنون 70 درصد پیشرفت دارد تصریح کرد: برای ساخت این مرکز دندانپزشکی 670 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است و هفت میلیارد تومان هم در تجهیز آن صرف خواهد شد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: این کلینیک قادر است همزمان 35 نفر را درمان کند.

حسنوند که از روند ساخت کلینیک فوق تخصصی جراحی قلب بوشهر دیدن می‌کرد؛ گفت: با ساخت این مرکز تا بهمن ماه امسال، 31 تخت بیمارستانی جراحی قلب، سه اتاق عمل، اورژانس قلب و جراحی قلب اطفال افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اکنون این کلینیک 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: بیش از شش میلیارد تومان صرف ساخت و تجهیز این مرکز جراحی قلب خواهد شد که در نوع خود کم‌نظیر است.

وی در بازدید از مرکز تحقیقات باروری و ناباروری امید خلیج فارس با بیان اینکه این مرکز در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، گفت: بیش از دو میلیارد تومان در ساخت و تجهیز این مرکز سرمایه‌گذاری شده است که با افتتاح آن از مسافرت افراد به استان‌های دیگر جلوگیری می‌شود و در درمان افراد نیز هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد.

حسنوند تعداد پزشکان مرکز تحقیقات باروری و ناباروری امید خلیج فارس بوشهر را 10 پزشک فوق تخصص اعلام کرد.

استاندار بوشهر همچنین از سالن امتحانات دانشگاه علوم پزشکی با ظرفیت 500 نفر و ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دیدن کرد و گفت این دو طرح هم در دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/66006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول