اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشتهارد تأکید کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه مراسم‌های مختلف ایام‌الله دهه فجر از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده خواهیم کرد.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل اینانلو ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اظهار داشت: انتقال ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است لذا با توجه به نزدیکی به ایام‌الله دهه فجر باید تمام توان و ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری هر چه باشکوه این ایام به کار گیریم.

وی ادامه داد: نسل امروز باید اهداف و آرمان‌های انقلاب را به خوبی بشناسد و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماید.

این مسئول با بیان اینکه این انقلاب به سادگی به دست نیامده است افزود: دشمن همیشه در کمین ماست لذا باید هوشیار،‌ آگاه و بصیر باشیم تا بتوانیم ترفندها و اهداف شوم دشمنان را خنثی نماییم.

اینانلو تأکید کرد: امروز کشور با تلاش مسئولان و مردم توانسته به قله‌های پیشرفت و توسعه دست پیدا کند لذا رسیدن به این موفقیت مرهون خون هزاران شهیدی است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم کشور کردند.

وی خاطرنشان کرد: لذا به پاس خون‌هایی که ریخته شد باید اهداف انقلاب و آرمان‌های آن برای همیشه تاریخ جاودان بماند و نسل به نسل انتقال داده شود.

فرماندار اشتهارد گفت: نوجوانان و جوانان کشور امروز در تیررس دشمن هستند چراکه دشمنان با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارند اهداف چندین ساله خود را در کشور پیاده کنند.

اینانلو اظهار داشت: البته آگاهی و ولایتمداری جوانان ما بارها و بارها ثابت کرده است که دشمنان شکست خورده میدان هستند و نمی‌توانند به اهداف و آرزوهای خود برسند.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری، و برگزاری نمایشگاه‌هایی در راستای پیروزی انقلاب اسلامی و... از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد در ایام‌الله دهه فجر در اشتهارد است.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول