اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 14

محمودی: بیش از 2500 برنامه دهه مبارک فجر در ورامین اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین از برگزاری بیش از 2500 برنامه در شهرستان‌های ورامین و قرچک خبر داد.

محمودی: بیش از 2500 برنامه دهه مبارک فجر در ورامین اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران شامگاه شنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اعلام رشد مطلوب بازتاب خبری ایام‌الله 9 دی و 13 آبان سال 91 نسبت به سال 90 گفت: در سال  90 تعداد 107  خبر در مورد 9 دی منعکس شد و در سال 91 تعداد 167 خبر، در سال 90 تعداد 50 خبر در مورد 13 آبان ورامین روی خروجی رسانه‌ها رفت و در سال 91 تعداد 52 خبر، امیدواریم این سیر صعودی در مورد خبرهای دهه مبارک فجر سال 91 نیز نسبت به سال 90 استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی افزود: در دهه فجر امسال 379 مدرسه در منطقه وجود دارد که در آنها حداقل 379 برنامه توسط کمیته دانش‌آموزی اجرا می‌شود، کمیته دانشجویی نیز با وجود اینکه ایام‌الله دهه فجر در تعطیلی میان دوره ترم آنها است، برنامه‌هایی در نظر گرفته‌اند، همایش‌هایی ویژه اصناف و کودکان نیز در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود؛ حدود 210 مسجد در منطقه وجود دارد که هرکدام یک مراسم ویژه دهه فجر دارند و همچنین 10 مسجد در 10 شب دهه فجر برنامه‌های محوری شهرستانی اجرا خواهند کرد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین تجلیل از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب و ارائه خدمات رایگان توسط هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی را از برنامه‌های مهم این ستاد دانست.

وی عنوان کرد: دو جشنواره استانی نیز در دهه فجر خواهیم داشت، نخستین جشنواره سلامت است که توسط کمیته دانش‌آموزی اجرا می‌شود و دومین جشنواره تئاتر که توسط کمیته فرهنگی و هنری طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی اعزام به حرم مطهر، فضاسازی و تزئینات شهری توسط کمیته تزئینات ستاد و افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی توسط فرمانداری را نیز مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: همچنین یک هزار و 400 شهید متعلق به این دیار است که به نام این دیار و فارغ از تقسیمات جغرافیایی وزارت کشور به جنگ رفته و شهید شدند که یادواره این شهدا برگزار شده و نیز با خانواده‌های آنها دیدار می‌شود.

وی با یادآوری به صدا درآمدن زنگ انقلاب و حرکت کاروان نمادین حضرت امام (ره) در روز 11 بهمن گفت: با توجه به اینکه 12 بهمن در روز پنجشنبه واقع شده و هدف از این دو برنامه انتقال پیام‌های انقلابی به دانش‌آموزان و آینده سازان انقلاب است، بنابراین این دو برنامه به جای 12 بهمن در 11 بهمن برگزار می‌شود.

این مسئول ارشد تبلیغاتی و هماهنگی در پایان اذعان داشت: کمیته دانش‌آموزی بیش از 900 برنامه، ورزش و جوانان بیش از 120 برنامه، کودک بیش از 15، بخشداری‌ها بیش از 10 برنامه، همیاری 25، بسیج ادارات 100، سپاه 25، بانوان 70، ایثارگران 20، قرآن بیش از 40 کرسی تلاوت، دانشجویی بیش از 25، صنعت بیش از 10، کمیته مساجد بیش از 310، دیدار با خانواده شهدا بیش از 850، کمیته کارگری بیش از 10 و نیروی انتظامی بیش از 20 برنامه طرح‌ریزی و اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول