اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

تشکیل کمیته‌های 17 گانه دهه فجر در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از تشکیل کمیته‌های 17 گانه به‌منظور برگزاری برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

تشکیل کمیته‌های 17 گانه دهه فجر در هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که با حضور مسئولان شهری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی، مظلوم‌ترین شهدای بعد از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی هستند.

وی افزود: زیرا این شهدا با دستانی خالی و پیمانی راسخ تحت رهبری پیامبرگونه امام راحل توانستند در مقابل دولتی که از تمام امکانات نظامی، جنگی، اطلاعاتی، ساواک قوی و پشتیبانی آمریکا برخوردار بود به مبارزه برخاسته و پیروز شوند.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگترین پدیده قرن حاضر است، اضافه کرد: همه تحولات جهانی تحت تأثیر انقلاب اسلامی قرار گرفته و امروز می‌بینیم حوزه گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در جهان و شیوه مبارزه مردم علیه حکومت‌ها و سران دیکتاتور خود از انقلاب اسلامی ما نشأت و الگو گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین اجرای هر چه بهتر برنامه‌های پرمحتوا و اثرگذار مردمی همواره باید مدنظر قرار گیرد و با توجه به اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی که در همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها انجام شده بهترین فرصت است تا در جهت خدمات و دستاوردهایی که در طول 34 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد این را تجلی و به سمع و نظر مردم برسانیم.

فرج‌الهی، کمیته‌های 17 گانه ستاد دهه فجر شهرستان را معرفی کرد و افزود: هدف از تشکیل این کمیته‌ها فراهم سازی زمینه نقش آفرینی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و حضور و مشارکت فعال آنها در برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آیین‌های گرامیداشت ایام دهه فجر است.

وی از بخشداران بخش‌های چم‌ خلف عیسی و مرکزی هندیجان خواست با همکاری جهاد کشاورزی، شهرداران و آموزش و پرورش شهرستان نسبت به تشکیل ستادهای فرعی اقدام کنند و تأکید کرد: همه مسئولان نسبت به ارسال لیست پروژه‌های قابل افتتاح دستگاه مربوطه اقدام کنند و در برنامه‌های این ایام از جمله مسابقات ورزشی، علمی، قرآنی، مقاله نویسی، محرومان، جنگ شادی، پیاده‌رویی بزرگ خانواده‌ها و افتتاحیه پروژه‌ها حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/72001/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول