اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دولت در بخش مرکزی بستک تاکید کرد

لزوم برگزاری باشکوه‌تر مراسم دهه فجر

خبرگزاری فارس: نماینده دولت در بخش مرکزی بستک بر لزوم برگزاری «هر چه باشکوه‌تر» مراسم و آیین‌های دهه فجر تاکید کرد.

لزوم برگزاری باشکوه‌تر مراسم دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس عبدالرسول قنبری ظهر امروز در نشست مسئول و اعضای کمیته مالی و پشتیبانی دهه فجر شهرستان که در فرمانداری برگزار شد بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن‌های انقلاب تاکید کرد.

وی با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تبریک این ایام و هم چنین تبریک ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ ایران است و در این ایام، نظام ستم‌شاهی سرنگون شد و حکومت جمهوری اسلامی ایران با سه عامل رهبری حضرت امام خمینی (ره) ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و وحدت و اتحاد ملت استقرار پیدا کرد و مردم نیز با اکثریت آرا این حکومت را تأیید کردند.

قنبری افزود: امروز در کشورهای اسلامی به تبعیت از انقلاب ایران حکومت‌های مردمی در حال شکل‌گیری است اما خلا مدیریت و رهبری واحد باعث شده آن طوری که باید به اهداف خود نرسند.

نماینده عالی دولت در بخش در ادامه خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مردم برای پاسداشت جشن‌های انقلاب شد و بر آمادگی دهیاری‌ها برای برگزاری این جشن‌ها در روستاها تاکید کرد.

مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان نیز در این نشست گسترش کیفی برنامه های اجرایی ایام الله دهه مبارک فجر را منوط به همکاری و پشتیبانی‌های مالی ستاد به ویژه ادارات و نهادها در سطح شهر ذکر کرد و برگزاری بهتر و پر رنگ‌تر برنامه‌های دهه فجر را وظیفه‌ای کوچک جهت ادای دین به آرمان‌های رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گران‌سنگ دانست و خواستار مشارکت فعال و چشمگیر در جهت برگزاری برنامه‌های دهه فجر در سال‌جاری شد.

پرویز هاشمی‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همفکری اعضا برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه خاص و رونق بیشتر برگزار شود.

در این جلسه لزوم حمایت مالی و پشتیبانی از برنامه‌های اجرایی ستاد دهه مبارک فجر و نیز جمع‌آوری کمک‌های مالی در اسرع وقت از سوی ادارات و نهادها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول