اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد

دهه‌ فجر امسال برنامه کلنگ‌زنی نداریم / تاکید بر بهره‌برداری از پروژه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در دهه فجر امسال تلاش می‌کنیم که کلنگ‌زنی پروژه جدیدی را نداشته و بر بهره‌برداری پروژه‌ها تاکید داریم.

دهه‌ فجر امسال برنامه کلنگ‌زنی نداریم / تاکید بر بهره‌برداری از پروژه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عیسی هاشمی حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه امروز آمریکا تمام توان خود را بر روی تمدن اسلامی در ایران نشانه گرفته است، اظهار داشت: وقتی چندین برابر ظرفیت جهانی به سوی ملت ایران نشانه رفته باشد، طبیعتا آسیب‌هایی متوجه کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که برای دهه فجر در نظر گرفتیم عمدتا برنامه‌های کلنگ‌زنی نخواهد بود، بیان کرد: در این ایام به سمت پروژه‌هایی پیش خواهیم رفت که پیشرفت فیزیکی بیشتری داشته باشند تا بتوانیم آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

هاشمی با اشاره به اینکه امیدواریم طرح‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد، افزود: این پروژه‌ها بخش مهمی از خواسته‌های دولت در عمران و آبادانی کشور خواهد بود.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه سهم آمل از اعتبارات دهیاری‌های استان مازندران به صورت ویژه دیده شده است، تصریح کرد: با آمار و ارقام اثبات می‌کنیم که این میزان افزایش داشته و این به دلیل این است که ظرفیت‌های توسعه‌ای در روستاهای این شهرستان وجود دارد.

وی با اشاره به حماسه اسلامی سال 60 مردم این شهرستان تصریح کرد: معتقدم با توجه به عمق برنامه‌ای که دشمن برای این شهرستان در نظر گرفته بود، هنوز به صورت عمیق به این حماسه پرداخته نشده است.

این مسئول با بیان اینکه کاری که مردم آمل در آن حماسه انجام دادند جز ایثار و فداکاری نبود، تاکید کرد: این مردم حماسه‌ای خلق کردند که برای آیندگان یک چراغ روشن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اگر توطئه‌ دشمنان در شش بهمن به ثمر می‌نشست بسیاری از خواست‌های دشمن تامین می‌شد، گفت: این مردم آمل بودند که با همراهی با نظام، بزرگ‌ترین خدمت را به کشور داشتند.

انتهای‌ پیام/86011/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول