اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا خبر داد

افتتاح 3 پروژه عمرانی بهزیستی صومعه‌سرا در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا از افتتاح 2 واحد مسکن مددجویی و نیز نخستین مرکز بستری ترک اعتیاد در این شهرستان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

افتتاح 3 پروژه عمرانی بهزیستی صومعه‌سرا در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، اسماعیل مهدی‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری با اشاره به ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی صومعه‌سرا، اظهار کرد: ارائه خدمات توان‌پزشکی، توانبخشی و درمانی به مددجویان و ساخت واحدهای مسکونی برای آنها محور خدمات بهزیستی صومعه‌سرا محسوب می‌شود.

وی افزود: کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمند در حوزه‌های خدماتی مختلف نیز از جمله وظایف بهزیستی به مددجویان و افراد زیرپوشش است.

رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا به برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: همزمان با دهه مبارک فجر سه پروژه عمرانی بهزیستی صومعه‌سرا افتتاح می‌شود.

وی، واگذاری دو واحد مسکن مددجویی و بهره‌برداری از نخستین مرکز بستری ترک اعتیاد در صومعه‌سرا را از پروژه‌های دهه فجر امسال برشمرد و تصریح کرد: برای هر واحد مسکونی مددجویان بهزیستی صومعه‌سرا بالغ بر 16 میلیون تومان هزینه می‌شود.

مهدی‌زاده با تصریح بر اینکه خانوارهای مددجو برای احداث و ساخت خانه‌های مسکونی فشار زیادی را متحمل نشده و کمک‌های خوبی به آنها در راستای خانه‌دار شدن می‌شود، ادامه داد: از مجموع 16 میلیون تومان هزینه‌های ساخت واحدهای مسکونی مددجویی بالغ بر چهار میلیون تومان به صورت بلاعوض و 12 میلیون تومان نیز وام بنیاد مسکن است.

وی خاطر نشان کرد: هر واحد از این پروژه‌ها با زیربنای 80 متر بوده که برای تعدادی از خانوارهای بی‌بضاعت ساخته می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی صومعه‌سرا با اشاره به افتتاح نخستین مرکز تیپ «ب» بستری ترک اعتیاد در این شهرستان، اذعان کرد: به جز مرکز مذکور تمام مراکز ترک اعتیاد صومعه‌سرا بدون تخت بستری بیمار هستند.

وی، ظرفیت این مرکز بستری ترک اعتیاد را به تعداد 40 نفر به صورت همزمان دانست و متذکر شد: برای ساخت و تجهیز این مرکز در منطقه «دو گور» صومعه‌سرا بالغ بر 100 میلیون تومان از طرف بخش خصوصی هزینه شده است.

انتهای پیام/84003/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول