اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت تاکید کرد

مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های دهه فجر امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: امسال باید شاهد مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باشیم.

مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های دهه فجر امسال

 به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت ذبیح‌الله کاظمی صبح امروز در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر که با حضور فرماندار سردشت، معاون، بخشدار مرکزی و مسئولان کمیته‌های ده‌گانه اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری سردشت برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به توطئه دشمنان نظام که در برابر موفقیت‌های ایران این توطئه‌ها روزبه‌روز افزایش می‌یابد لازم است تا برنامه‌های دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال تاکید کرد و خواستار تنوع بخشی در این برنامه‌ها شد.

کاظمی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی توانسته به اقتدار خود بیفزاید، تصریح کرد: روزبه‌روز شاهد موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی هستیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان کوتاه نخواهد آمد، افزود: ایران اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های بی‌شماری دست یافته است.

فرماندار سردشت در ادامه از کمیته‌های تخصصی که برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر این شهرستان تشکیل شده خواست تا لیست کاملی از برنامه‌های در نظر گرفته شده را به فرمانداری این شهرستان ارائه دهند.

کاظمی گفت: در این برنامه‌ها باید برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری لحاظ شود و نباید برنامه‌ها طوری باشد که فقط قشر اندکی از مردم جامعه را پوشش دهد بلکه لازم است تا این برنامه‌ها در سطح وسیع‌تری و برای تمام اقشار جامعه برگزار شود.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول