اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-12

برنامه‏های رادیو سمنان در دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری فارس: برنامه‏های نهایی شبکه رادیویی مرکز سمنان در دهه فجر اعلام شد.

برنامه‏های رادیو سمنان در دهه فجر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، معاون صدای صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: تهیه و تولید پنج برنامه میکروفون آزاد با موضوعات ویژه دهه فجر بر اساس عناوین روزهای دهه فجر و چهار برنامه کنکاش با موضوع پیشرفت‏ها و دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی انقلاب در دستور کار پخش قرار دارد.

عبدالرضا دهرویه افزود: پنج برنامه رادیو نوجوانی ویژه دهه فجر با حضور نوجوانان به تهیه‏کنندگی سمیه مطیعی و پنج برنامه بچه‏ها سلام ویژه دهه فجر با حضور کودکان دبستانی به تهیه‏کنندگی سودابه ذوالفقارخانی نیز از شبکه رادیویی سمنان پخش می‏شود.

وی از پخش 11 برنامه کوچه دلگشا از شهرستان‏های استان سمنان با واحد سیار به تهیه‏کنندگی احترام امیدیان، 9 برنامه صبح به خیر قومس که ارتباط هایی با مسئولان ستاد دهه فجر شهرستان‏ها و استان به تهیه‏کنندگی مریم بابایی در دهه فجر خبر داد.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز سمنان همچنین گفت: پخش 9 برنامه مثنوی پایداری با معرفی شهدای انقلاب در استان سمنان به تهیه‏کنندگی حسین خدابنده‏لو از دیگر برنامه‏های شبکه استانی صدا در دهه فجر امسال است.

دهرویه افزود: 10 برنامه آرام جان با هدف تبیین موضوعات مربوط به انقلاب و ایستادگی در مقابل ظلم به تهیه‏کنندگی فاطمه سلطان‏علیان، 10 برنامه نمایش هفته با موضوع پایین آوردن مجسمه شاه در سمنان به تهیه‏کنندگی محمدحسن بانی و 9 برنامه ما جوونیم با هدف بررسی موضوعات مربوط به دهه فجر و ارتباط آن با مسائل جوانان و با آیتم جوانان انقلابی برای معرفی جوانان انقلابی استان در سال‏های پیروزی انقلاب اسلامی به تهیه‏کنندگی حمیدرضا کاشی نیز در سمنان پخش می‏شود.

وی از تولید 9 برنامه خانه مهر ویژه دهه فجر، پوشش رویدادهای استانی و معرفی خانواده‏های شاخص استان سمنان که در پیروزی انقلاب موثر بوده‏اند، به تهیه‏کنندگی حسین قدرت‏آبادی به عنوان دیگر برنامه دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/2249/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول