اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 75 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 75 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در سعدآباد خبر داد.

برگزاری 75 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه شنبه در نشست ستاد دهه فجر اظهار داشت: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان امری لازم است.

وی ادامه داد: نسل جدید و جوان زمان انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و الآن همه ما وظیفه داریم، مبارزات آن دوران، پیروزی‌ها، دستاوردها و توطئه‌های دشمنان را بعد از انقلاب اسلامی به نسل‌های امروز و آینده بازگو کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد ضمن تأکید بر اینکه دهه فجر ایام میثاق با خون شهیدان است، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه‌داشتن یاد شهدا باعث تداوم حرکت انقلاب می‌شود.

جمالی ضمن تأکید به برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال بهتر از سال‌های گذشته در نقاط مختلف شهری و روستایی، خواستار بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی، عملکرد نظام و توطئه‌های دشمنان از سوی سخنرانان شد.

وی از برگزاری 75 ویژه‌برنامه فرهنگی دهه فجر در سعدآباد خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری گروه‌های فرهنگی و تبلیغی سعدآباد برپا می‌شود.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار داشت: امروز دشمنان با همه توان برای زیر سئوال بردن دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کند.

غلامرضا وفایی افزود: افزایش کیفیت برنامه‌های دهه فجر در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از همه امکانات و توانمندی موجود بهره می‌بریم.

وی یادآور شد: در تمام روستاها و شهرهای منطقه سعدآباد این برنامه‌ها برپا می‌شود و برنامه‌ها با مشارکت مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول