اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد

برگزاری مراسم ویژه دهه فجر در بخش‌های استان قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: هم‌زمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر مراسم‌های جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مشارکت مردم و نهاد‌های دولتی در بخش‌های استان قم برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم ویژه دهه فجر در بخش‌های استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا سیار امروز در حاشیه نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت:‌ جهاد کشاورزی استان قم به عنوان یک نهاد انقلابی سهم عظیمی در گرامیداشت ایام طلایی دهه فجر دارد که مرور این مراسم برای نسل جدید تاریخ معاصر را به تصویر می‌کشد.

وی افزود:‌ امسال سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که باید مراسم‌های این روز با تدبیر، مشارکت و همکاری مسئولان و ائمه جمعه در تمام بخش‌های استان به نحو مطلوبی برگزار شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با بیان اینکه برگزاری مراسم دهه فجر در گذشته بر عهده امامان جماعت و بخشداران هر منطقه بوده و مردم نیز همکاری خوبی در برگزاری مراسم داشتند ادامه داد: هر مجلس و مناسبتی که مردم در برگزاری آن مشارکت داشته‌اند از بهترین مجالس در طول تاریخ انقلاب بوده است.

سیار تصریح کرد: مردم و مسئولان باید با توجه به حساسیت‌‌های خاصی که نسبت به انقلاب و کشور وجود دارد نسبت به سال‌های گذشته حضور گسترده‌تری در صحنه داشته باشند.

وی اظهار داشت: ایام دهه فجر صحنه نقش‌آفرینی مردم در محکومیت استکباری است که به خیال خودشان می‌خواهند با تحریم و فشار اقتصادی، کشور و مردم را مورد تهاجم قرار دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم عنوان کرد: برگزاری منسجم و باشکوه مراسم دهه فجر و کمک‌رسانی به آحاد مردم با توجه به اقتصاد مقاومتی در برپایی مراسم جشن بزرگ انقلاب می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

سیار خاطرنشان کرد:‌ با وجود محرومیت‌های شدید توسط دشمن در سال ‌جاری و وابستگی منابع دولت به سرمایه نفتی باید با جدیت گام‌های مؤثری در زمینه تقویت تولید، کار و سرمایه ملی برداریم.

وی افزود:‌ جهاد کشاورزی استان قم با توسعه زیرساخت‌ها و تقویت بنیه اقتصادی کشور در حوزه کشاورزی و همچنین با ارائه تسهیلات ارزان قیمت با سود هفت درصد به کشاورزان توانسته است بخش کشاورزی را حمایت کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم اذعان داشت:‌ سازمان جهاد کشاورزی و تمام مجموعه‌های استانی در هر برنامه‌ای که ستاد دهه فجر در مرکز برگزار کند مساعدت و همکاری لازم را خواهد داشت.

سیار گفت:‌ مطابق سال‌های گذشته مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تمام بخش‌های روستایی و عشایری استان قم با همیاری و مساعدت امامان جمعه و بخشداران هر منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78007/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول