اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خلخال:

349 واحد مسکن مهر دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، 349 واحد مسکن مهر که مراحل پایانی تکمیل و واگذاری آن را سپری می‌کنیم به صاحبان واحدهای مسکونی تحویل داده می‌شود.

349 واحد مسکن مهر دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی در جریان بازدید استاندار اردبیل از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان خلخال اظهار داشت:‌ در این شهرستان بیش از 759 واحد مسکن مهر در حال احداث است که تاکنون 43 واحد از این مجموعه تکمیل شده و تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 183 واحد به صورت کامل از انشعاب آب، برق، گاز و فاضلاب برخوردار هستند و با گازرسانی به 306 واحد دیگر در مجموع تا دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری و افتتاح 349 واحد مسکن مهر خواهیم بود.

محمدی خاطرنشان کرد: بقیه واحدهای مسکن مهر این شهرستان نیز در قالب دو شهرک به سرعت تکمیل شده و تا پایان دولت دهم همه واحدها به صورت کامل شده تحویل متقاضیان می‌شود.

این مسئول به احداث مسجد و مدرسه در واحدهای مسکونی مهر شهرستان خلخال اشاره کرد و ادامه داد: ما شاهد آن هستیم که همه دستگاه‌ها از جمله نوسازی مدارس و راه و شهرسازی تلاش می‌کنند تا این پروژه‌ها را نیز تکمیل کنند تا چرخه خدمات‌رسانی در مجتمع‌های مسکونی مهر تکمیل شود.

وی اضافه کرد: احداث مسکن مهر برای شهرداری خلخال بیش از 2 میلیارد تومان درآمد داشته و این خود زمینه‌ای را فراهم آورده است تا بیش از گذشته واحدهای مسکونی مهر زمینه‌ساز توسعه شهری باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال بیان کرد: در این شهرستان 189 پروژه عمرانی نیز در حال اجرا است که 25 مورد آن تا دهه فجر افتتاح می‌شود.

محمدی هدف از تکمیل این پروژه‌ها را توصیه رئیس جمهور و دولتمردان در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و نگذاشتن بار اضافی بر روی دولت آینده اعلام کرد و یادآور شد: از سر جمع اعتبارات استانی و ملی 16 میلیارد و 400 میلیون تومان بودجه برای این شهرستان در نظر گرفته شده است که 4.5 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی گفت: انتظار می‌رود تخصیص‌ها همچنان بیشتر از این باشد تا بخش عظیمی از نارسایی‌ها و مشکلات برطرف شود.

محمدی اولویت تخصیص اعتبارات را به پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال اجرای استان دانست و افزود: تا زمان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سعی کردیم از آغاز پروژه‌های جدید اجتناب کنیم.

وی اجرای فاز دوم شهرک صنعتی، استخر ذخیره آب، مطالعه سدهای زودبازده، نوسازی و تجهیز مدارس، اصلاح و توسعه آب شرب خلخال، بهسازی و آسفالت راه‌های مختلف و همچنین تأمین زیرساخت‌های حوزه گردشگری را از دیگر اقدامات و فعالیت‌های انجام شده اعلام کرد.

انتهای پیام/62006/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول