اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مهندسی شرکت گاز قزوین خبر داد

پیشرفت 68 درصدی گازرسانی به منطقه طارم در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون امور مهندسی شرکت گاز استان قزوین گفت: در حال حاضر 42 کیلومتر از فاز نخست و 40 کیلومتر از فاز دوم گازرسانی به منطقه طارم به انجام رسیده است.

پیشرفت 68 درصدی گازرسانی به منطقه طارم در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، سید محمد شریفی از پیشرفت 68 درصدی گازرسانی به منطقه طارم خبر داد و گفت: در حال حاضر گازرسانی به منطقه مذکور در دو فاز در حال اجراست.

وی در خصوص روند گازرسانی به منطقه طارم اظهار داشت: کل شبکه‌گذاری پروژه مذکور به میزان 107 کیلومتر است که در فاز نخست از خطوط انتقال واقع در محدوده شهر صنعتی لوشان آغاز شده و با عبور از رودخانه شاهرود به روستای کلج ختم می‌شود.

معاون امور مهندسی شرکت گاز استان قزوین بیان داشت: تاکنون 42 کیلومتر خط لوله اجرا شده است و در فاز دوم نیز که قبل از روستای میرخوند از خط در حال اجرای فاز نخست شروع و پس از عبور از محدوده روستای ارکن ترک و خاکینه تا روستای نیارک امتداد می‌یابد، 40 کیلومتر خط لوله اجرا شده که با اتمام عملیات اجرایی، گازرسانی به 11 روستای مسیر در منطقه طارم امکان‌پذیر خواهد شد.

شریفی در خصوص اعتبار اجرایی گازرسانی به منطقه طارم عنوان کرد: برای گازرسانی به منطقه طارم مبلغ 129 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است که تاکنون مبلغ 70 میلیارد ریال از اعتبار مذکور از طریق دریافت وام از بانک ملی استان در قالب منابع داخلی شرکت تأمین و هزینه شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری مردم و مسؤلان منطقه در اجرای پروژه مذکور تصریح کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه به خصوص در جبهه دوم امیدواریم که با تلاش همکاران شرکت گاز استان، عملیات اجرایی گازرسانی به منطقه طارم تا پایان نیمه نخست سال 92 به اتمام برسد.

انتهای پیام/77002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول