اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد

رفع مشکل گازرسانی 110 واحد مسکن‎مهر آزادشهر

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: مشکل گازرسانی 110 واحد پروژه مسکن‎مهر شهرستان آزادشهر برطرف شده است.

رفع مشکل گازرسانی 110 واحد مسکن‎مهر آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عادل مصدقی بعدازظهر امروز در جمع پیمانکاران مسکن گلستان اظهار داشت: پروژه 128 واحدی تعاونی آزادشهر که شامل هشت بلوک 16 واحدی است، در حال حاضر 70 خانوار سکونت پیدا کرده‎اند.

وی در خصوص رفع مشکل گازرسانی مسکن‎مهر آزادشهر تصریح کرد: بلافاصله جلسه‎ای با انجمن صنفی پیمانکاران گاز شهرستان آزادشهر برگزار کردیم و دو نفر از همکاران را به طور ویژه، مامور به حضور مستمر در این منطقه کردیم تا زمانی که گاز این خانوارها برقرار نباشد اجازه ترک محل را نداشته باشند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته گاز این خانوارها تامین و برقرار شده است و مردم مشکلی از لحاظ سیستم گرمایشی ندارند.

تشکیل کمیته ویژه‎ای برای پروژه مسکن‎مهر کردکوی

مصدقی در خصوص پروژه مسکن‎مهر کردکوی نیز عنوان کرد: کمیته ویژه‎ای برای این پروژه تشکیل شده و وزیر راه و شهرسازی نیز دستورات خوب و مساعدی دادند تا اعیانی که باقیمانده به صورت آزاد به فروش برسد.

تلاش می‎کنیم حق و حقوق مردم را پرداخت کنیم

وی اضافه کرد: حدود 4 میلیارد تومان پول بانک است که باید برای بکگراند عودت داده شود و 1.5 میلیارد تومان نیز پول افراد انصرافی است که تلاش داریم تا اواخر بهمن‎ماه بتوانیم با راهکاری که با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تدبیر می‎شود حق و حقوق مردم را بپردازیم.

انتهای پیام/2307/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول