اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحقق آرزویی که عملیاتی شد

آغاز گازرسانی به روستاهای باباکلان و بی‌بی حکیمه گچساران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز لازم و آغاز طرح مطالعاتی گازرسانی به روستاهای باباکلان و بی‌بی حکیمه (س) در این شهرستان خبر داد.

آغاز گازرسانی به روستاهای باباکلان و بی‌بی حکیمه گچساران

غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: مسئولان با خدمات‌رسانی مناسب و اطلاع‌رسانی دقیق، اعتماد مردم را جذب و جلب کنند.

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در روستاهای این شهرستان و با بیان این‌که مسئولان باید مشکلات، خواسته‌ها و مطالبات مردم روستاها را از نزدیک احساس کنند، بر لزوم تلاش هر چه بیشتر در این زمینه تأکید کرد.

مسئولان برای تحقق وعده‌های خود، تلاش مضاعف داشته باشند

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون بودجه عنوان کرد: امروز خواسته‌های مردم محروم علاوه بر تأمین خدمات عمومی، توجه به خدمات نوین است.

تاجگردون ادامه داد: ارائه خدمات عمومی به مردم مناطق محروم و روستاها مورد تأکید بوده و مسئولان اداره‌ها و نهادهای مرتبط باید تمام توان و تلاش خود را در این راستا به‌کار گیرند.

وی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق وعده‌های خود و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا در مدت زمان مشخص شده و وعده داده شده همت بیشتری کنند.

تاجگردون یادآور شد: در نظام اسلامی مسئولیت یعنی خدمتگزاری به مردم، و مدیران و مسئولان در هر پست و مقامی که باشند باید خدمت بی منت به مردم را سرلوحه قرار دهند.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف روستایی گچساران و باشت تصریح کرد: در سفرهای دولت به این استان، گازرسانی به تعداد زیادی از روستاهای این دو شهرستان مصوب و اجرایی شد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روستاهای بی‌بی حکیمه و باباکلان از جمله روستاهای فاقد گاز در گچساران بوده که جمعیت روستایی بالایی دارند.

تاجگردون عنوان کرد: طرح مطالعاتی گازرسانی به این روستاها آغاز شده که پس از پایان کار مطالعاتی و تأمین هزینه، عملیات گازرسانی به این روستاها آغاز می‌شود.

وی گفت: بهره‌مندی از نعمت گاز خانگی در روستاهای بی‌بی حکیمه (س) و باباکلان از آرزوهای دیرینه مردم این روستاها بوده است.

دستور ویژه رئیس جمهور برای گازرسانی به روستاهای باباکلان و بی‌بی حکیمه

تاجگردون ادامه داد: در دیداری که با رئیس جمهور داشتم، درخواست گازرسانی به روستاهای باباکلان و بی‌بی حکیمه را به صورت کتبی به ایشان ارائه دادم.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور نیز دستور ویژه‌ای در این زمینه صادر کرد، ادامه داد: این دو روستا در منطقه و محدوده عظیم نفت و گاز گچساران قرار دارد و مردم این روستاها رنج آوردن کپسول‌های گاز از شهر به روستا را سال‌های سال است که تحمل می‌کنند.

تاجگردون خاطرنشان کرد: به طور ویژه پیگیر گازرسانی به روستاهای گناوه، آبریگون، باغ انار و آبچیرک در نزدیکی گچساران نیز هستم.

وی گازرسانی به این روستاها را از مصوبات سفر سوم رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران عنوان کرد و افزود: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز به مسئولان شرکت گازرسانی کشور تسریع در اجرای این پروژه‌ها را ابلاغ کرده است.

انتهای‌پیام/82014/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول