اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‌ نهم و دهم

671 روستا در استان مرکزی گاز‌رسانی شد‌

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از گازرسانی به 671 روستا از روستاهای استان در زمان دولت‌ نهم و دهم در استان خبر داد.

671 روستا در استان مرکزی گاز‌رسانی شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد در مراسم آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای محلات اظهار داشت: یکی از برکات ارزشمند دولت نهم و دهم بهره‌مندی 671 روستا از روستاهای این استان از گاز طبیعی  است.

وی تصریح کرد: شهرستان محلات از جمله شهرهای استان مرکزی است که اکثر روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شوند.

استاندار مرکزی با اشاره به گاز رسانی چهار روستای جودان، جردی جان، چهل زر و یک تاه محلات خاطر نشان ساخت: اعتبار هزینه شده برای گاز رسانی به این روستاها 12 میلیارد و 372 میلیون ریال بوده است.

به گفته وی با اجرای این پروژه‌ها 110 خانوار ساکن در این مناطق از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

استاندار مرکزی همچنین در جریان بازدید از شهرک صنعتی نیم‌ور محلات اظهار داشت: بر اساس تصمیمات به عمل آمده به زودی 65 هکتار از زمین‌های اطراف شهرک صنعتی نیم‌ور به صورت قیمت منطقه‌ای به این شهرک صنعتی اختصاص خواهد یافت.

شعبانی‌فرد افزود: همچنین با توجه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ و صنایع وابسته در نیم‌ور تخصیص 16 هکتار زمین برای احداث محل دائمی این نمایشگاه نیز مصوب شده است که به زودی مراحل مربوط به آن اجرایی خواهد شد.

گفتنی است استاندار مرکزی در سفر یک روزه خود به شهرستان محلات از دهکده و ایستگاه گل و گیاه محلات، پروژه مسکن مهر و محور ارتباطی نیم‌ور- دلیجان  بازدید کرد.

انتهای پیام/87006/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول