اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مهر ماندگار در دهه فجر صورت می‌گیرد

آغاز بهره‌برداری از 5 پروژه گازرسانی روستایی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: بهره‌برداری از پنج پروژه گازرسانی روستایی این استان در قالب مهر ماندگار در دهه فجر سال جاری آغاز می‌شود.

آغاز بهره‌برداری از 5 پروژه گازرسانی روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، فتحعلی نجفی اظهار داشت: هزینه اجرایی گازرسانی به پنج روستا مبلغ 11 میلیارد و 300 میلیون ریال است که با بهره‌برداری از آنها تعداد 323 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از آغاز بهره‌برداری گازرسانی به 107 پروژه روستایی و صنعتی در این استان در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد پنج پروژه مربوط به گازرسانی به روستاها در قالب مهر ماندگار و 102 پروژه نیز مربوط به طرح گازرسانی به صنایع و مشترکان عمده است.

وی با اشاره به هزینه‌کرد بیش از 24 میلیارد و 500 میلیون ریالی پروژه‌های مذکور افزود: هزینه اجرایی گازرسانی به پنج روستا مبلغ 11 میلیارد و 300 میلیون ریال است که با بهره‌برداری از آنها تعداد 323 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

نجفی همچنین با تأکید بر تلاش شرکت گاز استان قزوین در گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های تولیدی در سال حمایت از کار و تولید ملی تأکید کرد: در دهه فجر سال جاری بهره‌برداری از گازرسانی به 102 واحد صنعتی و مشترک عمده نیز با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 250 میلیون ریال به انجام خواهد رسید که با بهره‌برداری از آنها، تعداد واحدهای صنعتی و مشترکان عمده که در سال جاری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند به 174 مورد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/77002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول