اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار در مجلس:

برای گازرسانی به سوادکوه نیازی به تخریب جنگل نداریم

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای گازرسانی به مناطق سوادکوه دیگر نیازی به تخریب جنگل نداریم.

برای گازرسانی به سوادکوه نیازی به تخریب جنگل نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال علیپور ظهر امروز در مراسم افتتاحیه گازرسانی به پل سفید سوادکوه با اشاره به اینکه به نیابت از طرف خود و نماینده دیگر حوزه انتخابیه در این مراسم حضور دارد، اظهار کرد: گازرسانی به پل سفید باید زودتر انجام می‌شد و از تلاش‌های وزیر نفت، مدیر شرکت ملی گاز کشور، استاندار و مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تقدیر می‌کنم.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی با هدف کم کردن فاصله‌ها به وجود آمده است، یادآور شد: ظهور و بروز نظام اسلامی در ارتباط تنگاتنگ با ملت و حل مشکلات آنان است.

وی حضور وزیر نفت در کابینه دهم را موجب تسریع در چرخه کار و تلاش توصیف کرد و افزود: برای گازرسانی به مناطق سوادکوه دیگر نیازی به تخریب جنگل نداریم و با دستور ویژه وزیر شاهد تسریع در گازرسانی به آن مناطق باشیم.

علیپور با تقدیر از زحمات مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، وی را از مدیران پرتلاش توصیف کرد و گفت: برای گازرسانی به همه شهرستان سوادکوه نیاز به دستور ویژه داریم.

انتهای پیام/86015/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول